Hyperborea - a civilizazione sfruttata di l'antichi Slaves - causa di morte

In a storia di u mondu, parechji leggje nantu à i stati antichi anu survivatu, l'esistenza di quale ùn hè statu cunfirmatu da a scienza. Unu di sti paisi miticu, cunnisciutu da manuscritti antichi, hè chjamatu Hyperborea o Arctida. Hè cresce chì i figlioli russo venenu da quì.

Hyperborea - u locu di nativu di i slaves antichi

Molti autori misteriosi pruvò di dà a località di u cuntinente misteriu. Ùn ci hè micca cunferma di questu, ma in teoria, solu da sti paesi vinevanu i slaves, è Hyperborea hè a cità di nascita di tutti i pòpuli russo. U cuntinutu puliticu di u settore cunghjuntatu i terri di Eurasia è u Novu Munnu. L'autori è i circunsidenti diverse trovani tracci di a civilizazione antica in i posti cum'è:

Hyperborea hè un mitu o una realità?

Parechje persone, nunda di prufundezza in a storia, anu interessatu à a quistione: hà fattu l'Hyperborea? Per a prima volta, l'accennioni di quissa pareva in i tempi antichi. Sicondu a legenda, da quì un omu era vicinu à i dii è adurati per elli - i Hyperboreani ("quelli chì vanu allora u ventu di u ventu"). Fùbbenu scritti da parechji stòrici è scrittori from Hesiod à Nostradamu:

  1. Plinio l'Elder hà parlatu da i Hyperboreani cum'è abitanti di u Cercle Polar Àrticu, induve "u sole si distingue per sei mesi".
  2. U poeta Alkey in l'ingeu à Apollu apuntentò a prussimità di u "diu solidu" cù questu populu, chì era cunvalidatu dopu da Diodoro di Sicilia.
  3. Hecatei Abdersky da Egittu rigalò a legenda di una isula petite "nantu à l'oceanu contra u paese celticu".
  4. Aristòtilu unificò l'equestri peoplii iperbourini è Scythian Rus.
  5. In più di i grechi è di i Rumani, i terreni mistiche è i so abitanti fussinu nantu à l'indi ("e persone chì vivenu sottu a stella Polar"), iraniani, chinesi, in epics germaniche, ecc.

I cunversazione di u paese miticu ùn anu micca esse ignorati da stòrici moderni è studienti. Hanu annunziatu è cuntinuà à avanzaru e so versione propria à i Hyperboreani è a so cultura, per paragunà e cose è scurdate cunsezioni. Sicondu parechji stòrici, Arktida hè u tribbiu di a cultura di u mondu sanu, perchè in u passatu i so terri eranu un locu assai favorevule per a vita umana. Ci hè un clima subtropicu, attraversu menti prominenti, chì anu sempre in cuntattu cù i Grechi è Rumani.

Induva chì Hyperborea sparisce?

L'ipotetica storia di l'Hyperborea, cum'è una civilizazioni assai sviluppata, cuntene assai millennii. Si crede in i scritti antichi, u modu di vita di i Hyperboreani hè simplicità è demucraticu, sò stati cum'è una sola famiglia, si sò stallati vicinu urpi è e so attività (arti, artisanati, creatività) cuntribuitu à a divulgazione di l'espiritualità umana. Oghje, solu u nordu di a Russia moderna hè u restu di quella parte di a terra chì era in tempu occupatu da i Hyperboreani. Se comparemu tutte e cose cunniscenu fatti, pudemu assicurà chì Arktida hà cessatu di esse:

  1. In cunnessione cù u cambiamentu climatu. E i populi chì campanu à u cuntinenti migraru versu u Sud.
  2. Sicondu Platonu, a civiltà scumparsa di Hyperborea hà cessatu di esse esse cunziguenza di una guerra disastrosa cun un putenza ancu u putente - Atlantis.

Miei di Hyperborea

Perchè l'esistenza di a civilizazione ùn hè micca scientificamente pruvucatu, un pudemu parlà solu in teorica, appughjendu infurmazioni da e funeste antichi. À Arktide sò parechje legends.

  1. Unu di i miti più interessanti dici chì l' Apollu stessu , u Diu di Diu , viaghja à ella ogni 19 anni. Residenti cantaru cantastri di ludari à ellu, è Apollu hà fattu dui iperboreani i so maghi.
  2. U secunnu mituu cuntene i territorii misticu cù i pòpuli muderni di u nordu, ma ancu certi studi muderni pruvucanu chì Ci sò erani allora Hyperborea in u nordu di Eurasia, è i slaves vinianu da quà.
  3. Una altra legenda assai incredibile hè a guerra di Atlantis è Hyperborea, chì era presunta chjamatu cù l'usu di l'armi nucleari.

Hyperborea - fatti stòrici

Sicondu i cunflittu di i stòrici, a civilizazione di l'Hyperborea eranu 15-20 millenii ago - cusì i cimi (Mendeleev è Lomonosov) sopravandu à nantu à a superficia di l'Oceanu Àrticu. Ùn era micca ghiacciu, l'acqua in u mari era calurusa, chì hè prova da i paleontologi. Pi cunfirmà l'esistenza di u cuntinente sparisci pò solu esse espertu. Questu hè, per truvà parechje di a sughjera di iperburi nantu à a terra, artifacti, monumenti è antichi mape è l'evidenza tali è dispunibile.

  1. L'navigatore inglese Gerard Mercator in u 1595 emissi un mapu, probabilmente basatu annantu à una cunniscenza antiga. Dopu, ellu pòrtanu a costa di u Oceanu Nordu è u Legendary Arctide in u mità. U cuntinente era un arcipelaguu di parechje isuli chì anu cumpratu vastu fiumi.
  2. In u 1922, l'espurtazioni russa di Alexander Barchenko hà truvatu nantu à a Peninsula Kola artighjanu processatu e pietre, orientati in u mondu paese di u mondu, è di una pruvucada manchera. I trovi pertenenu à un epica più antica ch'è a civiltà egiziana.

Books di Hyperborea

A più sanu di u studiu di a cultura antica è u so patrimoniu pò esse, dopu avè lettendu libri in l'Hyperborea d'auturi russi è micca solu:

  1. "Paradise Found in the North Pole", U.F. Warren.
  2. "In Search of Hyperborea", V.V. Golubev è V.V. Tokarev.
  3. "U Paese Articu in i Vedas," BL. Tilak.
  4. "U fenomenu babilonio. Lingua russa da u prufundità di i seculi ", N.N. Oreshkin.
  5. "Hyperborea. Roti storici di u populu russu ", V.N. Demin.
  6. "Hyperborea. L'imperu di a cultura russa ", V.N. Demin è altre pubblicazione.

Forsi, a società moderna ùn pò micca accettà u fattu di u misteriu paisi sittintriunali, o forsi tutti i storii di questu hè a fiction. I scientisti sò stingy à a description of the Artic, è l'evidenza di i circunsidenti ùn hè micca numerosa è micca tomba in seriu, cusì Hyperborea ùn resta micca l'unicu, ma unu di i cuntinenti miti più ricunnisciuti, u misteru di quale cuntene a prutezzione di l'umanità.