Simboli slavi è u so significatu

In ogni cultura folklore, prima o dopu, un sistema esotèricu di i signali si prisenta, transmittendu a cunniscenza, capacità mistiche o cuncetti di divinità in i cimini geométrici simplici è e so cumminzioni. I simbolti slavi, per esempiu, sò parti integrale di a fede è a cumunità di l'ancestrali distanti.

Simboli slavi è u so significatu

I megliu scientisti di u mondu travagliendu in descipribendu u diploma di a so impurtanza per a cultura è a religione. Slavs - una di e naziunalità più numerosi in u mondu, vivenu in fondu di u territoriu di l'Europa di u Sud è l'Est. Quistioni di i cimi scientistichi anu dettaminate evidenza evidenti di e so rende è i rituali. I simbuli di i slaves sò cum'è runes classica. Ricebu ripruducerà in a fede di a fideltà visa in potenzi superiori. L'antenati di i slaves difinanu i fenomeni naturali è dumandenu a so prutezzione.

Simbulariu slavi di u Kolovrat

Tutti avianu vistu un guvernatore ghjuridicu, almenu una volta in vita. Invece di l'idea generalizata, u Kolovrat hè un simbolu slave di u sole, è micca un signu fascista. A parola antica "colo" significa un cerculu o una rota, perch'ellu hè assignatu a personificazione di a rotazioni annuali di u discu solidu com'è un prucessu infinitu. Kolovrat ponu parechji aspetti di a interpretazione, chì vale a pena sapè:

  1. L'incantu pruteghja l'staggione di e stagioni è a successione di elementi di l'elementu naturali - u focu, l'acqua, a terra è l'aria. Per questa causa, u Kolovrat stilicu hè pricidutu ottu raghji.
  2. U siculu nomu di i sìmbuli Slavi è Slavicu hè svarga, perchè u diu Svarog si movi da u celu cum'è u sole.
  3. A direzzione di i raghji da u centru à i spinghieri mostra a cunnessione di u signu cù i ligne deities chì prumittìanu a bona prutezzione.

Simbulu di Lada trà l'eslaviani

A dea Slavica Lada avia datu un locu especialu in u panteistu di l'ìduli eslavici. U ghjocu era listessu significatu per a femina, cum'è un simbulu di u sole per i primi slaves. Comu Svarog, Lada era u diu uriginale, riguarda à a cima di u panteorge. Hà participatu à a creazione d'un omu, chì hà permessu à e donne per cunzidira à a so cumpagnia di una casa è à i matrimonii forti. U simbulu di a dea Lada da i slaves hè chjamatu a stella di Russia è straggia cum'è una stella di 8 punti, includendu un quadru intravatu cù dui eliputi. Hè utilita com talismanu in i seguenti:

Simbulu di u Sort di i Slaves

Ci era ancu simboli di sta naziunalità chì ùn avianu micca un deity specificu chì personificanu. Tale hè u patronu di u persone di Rod, chì si palesu in tuttu ciò chì viaghjanu - da i fiori è l'arbureti à l'animali è à e persone. Hè stata creu chì a cura di i so amori, un omu mostra u pettu à a particella di a Rod. U so signu hè identicu à a spastica di quattru punti cù arnesi inturniati. U simulu d'amulet slavicu di a Rod era utilizzatu per:

  1. A survival di a famiglia. In i tempi difficiuli, i swastikas erani trapicati nantu à a robba, utensili di l'utensili è l'altri elementi di casa.
  2. Difesa durante a lotta. Tali simboli sacrali di i slaves, cum'è un signu di a Rod, sò stati appiicati à i capelli è di coline, perchè chì u so pussessoru surveghjanu in una battida fatale.
  3. Aiuto in a divulgazione di talentu. L'adulescenti, cunfunditi in l'scelta di u travagliu o di i malasciati, anu dati amuleteri cù Rod in rigalu per tornà à una vita ghjustu.

Simbulu slavi di i Valkyries

U nome di stu segnu ùn hè micca solu cuncreti cù u nome di i divinità di i guirreri scandinavi, ma hè un tipu di mirror image di i miti nantu à elli à mezu à e naziunalità slave. Nisun altri simbuli di l'antichi Slaves ponanu un significatu protettive potente per i difendenti è i guerrieri. Cù a Valkyrie ci sò trè fatti interessanti:

  1. Tutti ùn sò micca permessu di vèstinu: a prerogativa hè stata datu à i participanti attivi in ​​battelli di cummattimentu, ma micca à i veterani è invàlidi chì si ne turnonu da a guerra.
  2. I simbolici Slavicu Solidu, chì hè a Valkyrie, sò designati per sguillà l'energia di a guerra, per a calmà a furia di persone.
  3. L'emblema era cunsideratu cumparatu di pruteggiri i libri priestini di l'ochji curiosi.

Sìmbulu eslavu di u fiore di u felice

U culore di Perinu o a fedditura hè un di i signori più viechi di u duminiu slavicu. A swastika d'ottu punti hà un significatu esotèricu speciale: incorpresisce u putere alluviale di l'energia solitaria. U simbulu di u felice entre i slaves hè un tistimunianza di l'amore di a Vergine è u guerrieru divinu, chì, cum'è rigalu, Perun presenta a fiorita. Scorri sola sola annu - in i ghjorni di u solstiziu d'istati, chì si vanu in u 20 di giugnu, 21 o 22, secondu u ciculu solidu. Perunov in u culore hà una natura duali, chì in i tempi antichi sapia tutti i sacrificadori:

  1. Per una banda, hè un arma putenti contru l'spiritu malignu: i sìuli di i slaves di a prupietà per a casa sò sempri adornatu cù a so imatge. Hè stata creu chì impedisce a penetrazione di diavuli è dimònii in a casa.
  2. Per d 'altra banda, a fernera stessu hà attraversu i pòpuli impuri. Hà purtatu bona furtuna in steppo è a scuperta di i tesori di l'altri abbitanti, chì a fanu populari cun maschera ladruneri.

U simbulu slavi di l'Alatyr

Ci era ancu quelli amuletini, chì solu e persone cun u rigalu di a prufezia o di a fortuna foru permessi di utilizà. Futhi witichi è oraculi veneranu l'alatyr - a struttura ottellu ottu, personificà u centru di u mondu è l'ochju di tutta a carriera, cuncentra i so sapè è a forza. Hè statu creatu da Svarog è utilizatu da Ilya Muromets in a battaglia cù e forze stranieri. Alatyr hè un simbulu di i slaves, unificatu l'unità di i dui principii - maschile è femina. Hè da esse usatu per:

Simbulu di u trevalu Slavicu

Se Valkyrie era familiar à i pòpuli scandinavi, allura u tartarinu hè sempre popular in Irlanda. I simboli di l'espansi in a forma di trè petali sò chjamati ancu u signu di a Santissima Trinità . Cumu in Irlanda, cusì in Russia era parte di e cerimoniu sacru annantu à a tradizzioni prieste. Per via di u so passatu paganu, disputi about a so cunnizzioni in a cultura cristiana sò sempre spargiuti. Trèfalu hè cunzidiratu l'ideale di l'armunia naturali, per via di contorni equilaterali è prova l'esistenza di l'articulu divinu in natura.

Simbulariu slavicu di trikvetra

Shamrock hè spessu cunuscitatu cù trikvetrombuttu per a fenomenale similarità di i dui signali. Trikvetr differe ch'è ùn ha micca un "legu" -basis, chì ghjè in u folla di clover. Hè spessu invintata u simbulu "Varangianu", anche l'antica Celti nun raramenti fossile in i so santuariu. Trikvetr ùn hè micca vistu cumu l'altri sìmbuli protettivi di i slaves: era un modu per trasmette à e generazioni u sapè di u muvimentu di u sole in u celu. I so cantieri sò i pusizioni principali di u luminariu, quandu hè à l'alba, à u so atenu è davanti à u tramontu.

Simbulariu slavi di garuda

Cridendu chì quasi tutte e ricerche di u swastikelike dirivatu Svarog chì viaghjà in traversu u celu, hè logica chì avissi duvutu un carru. Garuda - simboli pagani di i slaves, identificatu com un vaguni di focu, chì traschò Svarog è Vyshen. Hè ancu curioso chì certi voti anu parechje cume aviri cossivi chì anu avutu i cantieri di cose cherished. L'aderenti di u diu Vishnu in l'india mancavanu similari imagine in i tempii. U garardi di vestibule hè necessariu per i seguenti scopi:

U significatu di u simbulu valcu di i slaves

In i Vedas di u Rusich, stu signu migrazione dopu à a so cunnuscenza cù u populu scandinavi. L'imaghjera appartene à u Diu Odin: hè stata dedicata à l'àrbulu di Igdrasil, in quale tutti i novi mundelli, ancu a Terra, eranu chjusi. Dopu à rimbursà i simboli slavichi antichi, u vallisciu fù cambiatu novu in u fiumu di l'eletti. Hè cunsideratu un signu triunfu, diventendu tali aspetti di l'universu cum'è:

U significatu di u simbulu di Triglav per i Slaves

L'imaghjini di u Grand Triglav era presente in a cultura di parechji pòpuli, ma Rusichi avia una passioni especialità per ellu. L'altri simuli slavi-amuletiani ùn anu micca tempii, mentri Triglav eranu trè in un tempu. Hè cume chì ellu segues tutti i trè regni: Yavliy, Pravyu è Navey. Se Triglav era ingeratu, unu di i so sguardi puderia creme u muràgliu chì divide u passatu, u futuru è u presentu. I simbolici slavi di i trè anelli entrecreuati anu necessariu per i sacerdote per impediscenu a fure di Triglav, chì porta à a distruzioni di u mondu. Persone semprici puderanu aduprà per: