Cumu faciule?

Vulete circà u vostru omu cun maschera eroticita, ma ùn sapete cumu fà? In fattu, ùn ci hè nunda complicatu, aghjunghje à u solitu maschile di tenerezza è affettu, è hè prestu! Ma prima hè bisognu di rilassate i vostri piacevule è d'aghjurnà à u modu bellu, è ùn saria bè di lavallu è per quessa l'avemu pigliatu à u bagnu.

Stagnemu u omu lavatu è tranquillu nantu à una superficia fissa è passa a massaggi.

Per tuttu, per esse successu, ùn vi scurdate di creà l'ambientu necessariu. Per esempiu, cumu si puderà ferisce u massaggio eroticu à u vostru sposu senza l'oliu maschile? Hè megliu esse spicificate in anticipu l'allergii à l'oliu, è solu per quessa elettu ciò chì hè inutli. Oh, è ùn si scurdate di u gustu di u mantellu. Cumu hè questu? Voi veramente un vulete fà un massoteraghju erotice senza bè?

Emprinzammu cu i mani è i pedi. Strapamu li nostri palme è i pedi, ùn avè micca sdruvià i pranzi, i parechji omi anu una zona erogene. Dopu à stese i nostri debbiti, passemu à u massaggio di u spinu. Massaggi erroticu di a partenza di principia accede à fà movimenti leiani, cum'è chì e mani ùn anu pisu, è dopu à fà i movimenti più pronti, a cume principalu ùn esce ùn esse u overdue - u dolore ùn hè micca bisognu avà. In modu, pudete cumprendi tecnichi di massa di tailandese. Hè chjaru chì per fà, cum'è in Tailanda, ùn hè micca solu per vede, perchè dicenu "massa eroticite", spessu pensendu di u tailandese. Allora, chì vi puderete includite in u vostru arsinali?

  1. Fighjendu un massaggio, ùn pruvate micca a destra di e mani di u corpu di un amatu, anche quandu vole necessariu di cambià a pusizione di u corpu.
  2. Ùn vi scurdate di basgià, qualchissimu tipu di massaggi tailandese senza a participazione di a bocca. A virità chì ùn viaghja micca "faciule" faciule, più accertati esse i straziali. Hè da sapè chì a pelle hè stata fatta in li labbra e un pìazzu fattu à a bocca. Ùn si parmu? Solu à fà tali "succorsu" avissi bisogni, per ùn ùn abbandunà morbidi.
  3. Pudete cunnette u pezzu per u prucessu di massageria, a maiò parte di l'omi fighjanu in piacè per sta stampa. Pigliemu una pusizione cun cómoda è cunsigliata per dumandà nantu à a spalle, sopra a spine cù u pettu. In questu casu, a pelle di u so cumpagnu avè toccu solu i pezzi.
  4. Da a retrochettu passendu à e nucali. Missa in un cìrculu, senza scurdà a picciottu a zona di l'coccita. Cambiammu li muzione verticale verticale, anu ancu deve pulitu. A sta tecnica hè chjamata "acqua di mischju", cusì in u so funziunamentu pò aiutà l'imaginazione chì tira una figura di u ghjocu cù l'acqua in u fiumu.

Avè finitu cù un spartimentu, dumandemu à vultà u sognu è avemu principiatu per masallu u pene è stomacu. Ùn ci hè bisognu di triturazione, hè necessariu di limità sulu a piccati chjappi è bracci. Caressi i vostri labbre e lingua cù u to pettu è bèvi. A strada, a lingua duranti dichdiuszioni hè megliu per rilassate, è poi a sensazione ùn hè micca a più piacevule. E, sicuru, ùn averemu micca di vede a riazione di un omu amatu, se u respiru diventa più veloci, allura tuttu vai da manera, cuntinueghja à fà u nostru massaggiu eròticu per andà finu à u stomacu. Per sutta l'abdomen, ghjustu sottu u zingia, ci hè un altru spaziu sensitivu, devi esse curazione. Emu seguitu u muvimentu di u scinziu, ma ùn averemu micca avà à stà nentru à u piuma à i genitori, pudemu un solu ligeramente irritate, perchè cushioned? Cusì, carizziu a superficia interna di e cosce da u fondu, pigliate i vostri ditti à u spaziu trà anus e scrotum. Quandu aghjunghjia sta parte di u corpu, pudete carizzi e anus, ma micca ogni omu hè capacitu di stu passu autonunificatu, ma ancu parechji avè una altra zona erogene quì. Cammisa per u corpu, avemu da passà à a parte finale, à dì massaggi di i genitori. Ci hè digià in quellu chì ci hè cusì, perchè ùn dispensà cun l'istruzzioni. L'unicu ciò chì vole venerà di ricurdà, hè a tendernessità di u toccu, è com'è u risultatu d'esercitivi escevuli pudete piglià in casu d'un omu stimatu, incompetente.

S'ellu a prima esperimentu di massa eroticu ùn era micca particularmente impressiunale, ùn anu micca aversà, perchè pudete amparà cumu fà bè, solu à a pratica.