Pane Borodinu in u panificatore

In questu articulu, vi diceremu a ricetta per fà u pane Borodino in breadmakers di parechji mudelli. A storia di a so creazione data di a prima mità di u XIX sèculu. Ci era quandu a ricetta per questu pane era inventata. E in l'anni 1920 è 1930 fu pruduciutu solu in Mosca. E sulu dopu, cù l'iniziu di l'industrializazione, a ricetta spartu à tutta l'Unioni Soviètica, è u pane era furnitu di massa in bakeries. Eppo, ricumandemu à cocremu in casa. Inoltre, a robba di u pani Borodinu in un panificador ùn hè micca un prucessu complicatu. Pruvate, è sempre seranu sempre in a vostra tela un pane fresco fragante.

Pane Borodino in Muleinex

In questa reçette, vi cunsigliaranu infurmazioni chì cume u casgiu Borodinu. Segui i nostri cunsiglii è avete successu.

Ingredients:

Preparazione

In una piccula plate, pour u coriandro in u moltu è di u maltu è di scorri tuttu i 100 ml d'acqua fogera. Cumpigliemu di circa una meza ora. Hè sta mutazione chì dà stu tipu di pane un aroma unicu. Avà digià direttamente à a preparazione di u pani Borodinu in u panificatore. Oghje a mezcla stufa in un cuntainer, aghjunghje l'acqua di reseda, salinu, oliu, zuccheru è meli. Avà aghjunghje a farina, u gluten di u topu, a pranifarina, u levitu, sceglite u prugramma "U pezzu" (№ 13) è aghjurnà a panificà. Dopu à 20 minuti, u ghjunghje sarà finitu è ​​a pane vene. À u tempu chì u sonu di sonu sounded, parlendu à a fine di u prugramma, a massa era bona è hà pigliatu circa 1/3 di a forma. Avà includemu u prugramma "Paese Borodinu" (№9), è u batch hà ripigliatu. In un locu 1 ora prima di a fine di u prucessu di coccia, u pani maker hà firmatu - hè l'ora di spruvà u pane in u futuru cun e ciorniere. A pasta di questu tempu hà digià avutu u tempu d'avè bisognu - avà hè toccu à a mità di a forma. Dopu questu, u prucessu di furmellu stessu principia. Eppo hè questu, dopu à u signalu di u sonu chì avarà da avà infurmatu nantu à a fine di u prugramma, avete un paniu Borodinu. Bon appetit!

Pane Borodino in Panasonic

Ingredients:

Preparazione

3 cuppa di centu misgiu fermentatu per 80 ml d'acqua fogera. Pour u levitu in a forma di u panificatore, dopu aghjunghje a farina di centola, farina di granu, farina, sal, melatu, mantra, fridhe di tè di maltu, l'acqua restante (420 ml). Attendite u modu di "Rè". 1 ora prima di a fine di a cucina, pezzulate u pane cun e ciorna di sementi, chì umidificà a superficie di u pane in prossimu cù l'acqua di u mari. Hè cunvenutu per fà quì cù un sbagliu. Invece ancu per a decorazione pudete usà a sesta di pseudole è di e girasole.

In sta prezzione, l'apparenza di i prudutti di l'alimentari sò stallate solu per a preparazione di u bulu Borodinu in Panemarie. Ma s'ellu avete una panificazione di una altra marca, pudete utilizà di modu sicuru una ricetta, cambià l'urdinamentu di u marcatu di i ingredienti in accordu di e ricunniscenza chì sò incluse in l'infurmazioni specifiche pè u vostru mudellu.

In modu, se preferite intinà u pane in u so aghjuntu di a cucina, pudete aduprà ricetti di pani cun un salvatore in u panificatore è u pani di granu in u panificatore . Anu permettenu fà di un pruduttu, utile1, fragranti è pruduttivu di prezzu rapidu, simpricimenti è in casa!