Hè pussibule un infermiera amallezza?

Nuts cuntenenu una quantità enorme di nutrienti è nutrienti è, in più, sò assai bè cù u ghjornu di famu. Hè per quessa chì i duttori recettanu chì ogni persona includenu un petitu quantità di questa alcezza in a so dieta di ghjornu.

À a listessa ora, eterna avè spessu parigghianu si pò manghjà frutte nubiana allora u zitellu annitatu è quale sò i più sicuri per a salute di u zitellu. In questu articule pruveremu à capiscenu questu.

Puderaghju frutte cun u zuccherinu?

A risposta di a quistione si hè pussibule di manghjà frutti con uveddu, hè necessariu, prima di tuttu, per distingue e so proprietà priziosu per l'organisimu maternale è u zitellu. Cusì tutti i varietà di sti frutti sò rich in vitamini A, E è B, grassu insatuatu, proteini vegetale è parechji elementi traccii utili, chì include potassium, magnesium e iron. In quantu à u cuntenutu di l'acidus ascorbic in a so cumpusizioni, certi tipi di zucchieri sò superiore ancu à i frutti citrati, per quessi sò un modu excelente per rinfurzà è mantene l'immunità.

Grazzi à a dispunibilità di ingredienti impurtanti è utili, questu dolce hè benifastu per u cunfortu è u sviluppu di un criaturu nascitoghju, è u funziunamentu propriu di tutti i so urdinarii è sistemi internu. À u listessu tempu, i zucchi sunnu nutizie pisantissimi, ùn hè micca cunsigliatu per abbulinassi, in particulare durante u pezzu di l'allevatori di u zitellu.

Inoltre, issi frutti deliciosu è sanu assai spessu causanu allergii. I sò allergens particulari forte sò nucioli è ciaceni, in ogni casu, e donne chì anu lactatu ùn deve esse cunsigliu chì ogni tipu di frutti pò pruvucà a reazione negativa in u zitellu. Periculu hè ancu presentanu è fungi di mudelli chì pareanu nantu à u fruttu per u storicu impropritu. Per evitari, ciucciu deve esse cunsumati immediatamenti dopu a compra.

Malgradu questu, a maiò parte di medichi ricumandenu chì e femine d'infidamentu includenu frutte in a so dieta, perchè sò assai utili è, in più, anu un effettu benefizièvule nantu à a lattazioni. Accuminciannu cù parechje nucleori, a parte di questa parte di questa manciata in l'assenza di reacversione negativa di u cantu di un cattivu organettu pò esse aghjustatu à i 80-100 grammi.

Spicialmente utili à a tacchizzà hè latte cù nocci, a ricetta di quale puderebbite fate di ricurdà: 300 ml di furmagliu farminu di latti e vogliu un pocu di frutti trincheci, poi poverò tutti in un termu è lasciate da 2-3 ore. U biologicu obtivo hè cunsigliu per bevi 2-3 colti di sopra ogni 2 ore à u ghjornu.