Chì deve fà fà u me maritu anu aghjustatu?

Quandu avemu finamente un rapportu seriu, avemu prontu per vola cù a felicità, sempre - hè questu - u solu un truvatu. Ma a tempu si passa, è avemu vistu chì a relazione ùn hè micca u stessu di prima, anu avutu un sorte d'allenamentu. Chì deve fà fà u me maritu anu aghjustatu? Prima di capisce perchè a rilazioni hà brusgiatu, beni, è poi urgantazione currettamente di a situazione.

Perchè l'omu falla friju?

Cumu capisce perchè un omu hà frijutu friddu, chì era a ragiuni? Eccu, senza riflessione seriu ùn pò fà, ricurdate quandu cuminciaru avertitu i cambiamenti in l'attitudini di l'amatu per ellu stessu. E nantu à a basa di questu, facenu suppositions per e maiò di e causati di l'emergenza di friddu in a relazione.

  1. "Chì deve fà, u mo maritu hà pensatu à mè?" - vi spiriminta. Hè veramente cusì cusì? Forsi u causa di l'accordu presaggiu hè a fatigue abitudine, i prublemi à u travagliu chì u vostru maritu ùn vole micca di sparte cù i vostri solu perchè ellu prutege a famiglia da preoccuparii innevativi?
  2. Sì l'omu amatu hè freddo, u primu chì vene in mente hè chì hà altru. Fà sta opción solu ùn hè micca necessariu, quarchi annunzià nantu à u partitu è ​​si prisintò, ma finu à voi avete solu vague assumizioni. Pudete a ragione per esse in voi? Ricurdativi di ciò chì erate in l'iniziu di a relazione è di ciò chì site. Ci sò cambiamenti, è ùn sò micca per megliu, veramente? Ùn site micca cusì attente à l'apparenza, è avete cunzidiratu l'affettu per esse u travagliu, micca un modu per vede i vostri sentimenti è più impurtanti, e relazione si sparghjia acquistà un caratteru cambiante: "Epparìssenu borsch, è mi dà di qualcosa per questu".
  3. A meni, e donne pensanu chì tuttu ha cambiatu dopu à dà nascita. U maritu hà digià attente à a so mòglia, in altri palori, hà crisciutu. Ùn appena ùn crede chì ellu stava amassi. Solu l'apparenza di u zitellu hè un teste micca solu per voi, ma per un omu, ellu hà bisognu di vende in una nova manera. È un zitillù piglia a parti di a forza è u tempu, i ghjovani parenti spessu ùn ponu truvà a forza di dà "bona notte" di l'altri.

Chì s'ellu si l'omu amatu hè freddo?

Eccu, questa hè a ragiunea chì i sentimenti anu enfasi, hè tutale, ùn deve esse decide ciò chì facite cù tuttu quì. Se u maritu si stalla fatta da travagliu, hè stata frittu per a vostra aspettazione o per via di ricustituzione in a famiglia, in ogni altru casu avete bisognu di parlà cun ellu. Una famiglia felice hè u fruttu di u travagliu di i dui maritali, è per quessa l'aiutu di u maritu ùn saria micca superfluvule. Senza pruvate di caccià i scandalous notes da a vostra voce, parranu cù u vostru maritu in bassola, dumandate u dumicceranu. Se un omu abbanduneghja a conversazione, ùn insistè micca, per qualchì tempu, posponà a cunvegazione è pruvate a cumincià à pocu di ghjorni dopu. Dopu avè parlatu cun ellu, intende, si capiscenu in u so presumibilamenti o simpricimenti si scrivevanu totti spezii di horror, perchè elli ùn si sò dorme à a notte.

  1. U travagliu amparatu una quantità enormi, a testa hè cullendu nantu à quì hè u sposu è a casa cù voi nel. Chì deve fà? Ai aiuta per passà questu spaziu difficiulmente, un pocu di pacienza, è ogni cosa serà bella. Aprizzate a vostra dumande di u maritu, ora ùn hè bisognu di u vostru sustegnu più di l'attraversu rimarche è a critica constante.
  2. Sapete bè ghjucatu "avete adupratu per esse più prestu, altri ùn eru fatta di piglià a cura"? Avete chì avà da fà cun voi? Aghja in correttera, è dopu dopu un'antra passò in una sposa grumpy in un vestitu grizzu è cù curlers eternità in a so testa. E fate di fà scandali in ogni occasione, crede à mè, in a carizzia di un omu riflissioni assai megliu. A volte un paru di parolle aggradèvuli pòssinu ottene quellu chì pò esse micca uttenutu cù l'aiutu di i rrecchiate è i minaccii.
  3. In a vostra famiglia ci era un zitellu, è u sposu ùn hè micca cusì tierno? Aspitteti, tuttu guariscenze, è ancu, quella chì hè questu parte di a to culpa? U fenomenu di a dipressione postpartum hè abbastanza cumuna è, sicuru, i vostri amare si avè assistutu cù questu, ma si ùn vogliu micca esse fora di stu statu, quale hè culpitu per cambià attitudini versu ellu stessu? E ùn avete micca stancu, stanciatu da u travagliu, per trattà micca solu cù u zitellu, ma ancu cù i histèresi di a secunna mità, cusì ancu per questu, invece di gratite ricèverete una ricontazione infinita?