Costume di Moldavia

Moldova hè unu di i paesi duve a grandi influenza di l'altri culturi pò esse tracciata à u costume tradiziunale traduttu (Moldavie). Prestu tutti l'elementi di l'attire sò presagati da altri populi. U compunente principalu era una cammisa in forma di tunica, o cù manichi d'una sola manica. Tali camicie eranu ricchiamente decorati cù embroideri, è dinò l'ornamentu fiore à u pettu, u collu è di u collu. Oghji pupulari sò stragneri cù ponti di ricchiti. Questu hè un bancu, una cruci è una superficia.

Funzioni di u costume di u moldavu

I caratteristiche particularità di u vestitu Moldovanu sò tagghiati in a cintina, cinturione, l'usu di u tela bianca è un toccu toccu. Prima di u matrimoniu, u tradimentu folklore moldavu exclameghja u pezzu di u toccu, è in i festivi u costume hè stata dicurata cù cunti, arazzi è arritti. Cio nettu chì in un vestitu solu una cumminazione di dui o trè sfumaturi hè permessa, è u brocca fu fattu in a maiò parte di i casi neri.

Una attenzioni particulari si deve pagatu per feste chì si sò stati da pana pota o di cuttuni cù un patu di lana. U mudellu più famosu era a fascia "catrină", ​​chì hè un tela manchita natu chì hè stata fatta da l'inseme. A più chjaru hè chì un genaru si mette nantu à l'altru, postu chì a fugliore hè fatta cun un cinturione. In a stagione fresca, e donne facianu chjudi, ricchiamente decorati cù ornamenti.

A storia di u disfuncu mudernu tradottu hà cambiatu in u XIX sèculu nantu à i fiorini di lino pusendu a moda. A presenza di un taliariale è capelli di u capu puntanu à l'estatus di e donne in a società. Scrivite u tradimentu folklore moldavu, ùn si micca scurdatu di i dettagli obligatoriu - u cinturione. In Moldova, u cinturione servìtu com'è un indicatore di l'età di a donna, è solu l'adulte l'avianu. In più di i tessuti di lana in a moda sò stati di sita di colore diverse.