Islas Sekas


Islas Sekas hè unu di i stanzi più famosu in Panamà , rapprisentatu da una stringa di 16 isuli vulgani disabbitati. Hè situatu 40 km à u sudu di u cuntinente in l'Oceanu Pacificu.

Islas-Sekas sò chilometri di acres di spazi verdi è spaziu disabilitatu, paisaghji custiri di volcani estinti, arbureti majestuosu chì crescenu in bundanza in tutta l'isuli, rappresentanti unichi di u re di l'animali è opportunità illimitata per una vacanze inoblizu.

L 'archipelago tapparà à i fanni di passatempi attuale è ecotourismu, è hè ancu un veru paradisu per quelli chì vulianu acquistà riaghjustazione in u senu di a natura.

A ricca di l'archipelago

I scientisti anu stabilitu chì i primi indiani si vinaru nantu à u territoriu di l'archipelago di Islas Sekas circa 100 anni prima di u principiu di l'era. Questi settlers si distingueru per una morale severa è erani cunsiderate i più boni guerrieri. In u 1522, un battiu di suldati spagnoli sbarcò in l'isula per urganizà e so settuli. U capitanu Benito Hurtado hà sappiutu à truvà un accordu di paci cù i capi di i tribù lucali. Dopu trent'anni, i paesi indiani fubbenu in grandi assentimenti spagnoli, è i rotti di mare fubbe diventatu a più chjucchii cummerciale chì cunghjuntanu Panamà cù u restu di l'America Centrale.

Gradually, l'indiana in l'Archipelago d'Isles-Sekas hà diventatu assai più chjuche, è oghji indigeni vivenu in una retazione riserva limitata solu in una di l'Islas-Sekas. In ogni modu, i scientifichi nota traccia di a so presenza in tuttu l'archipelago. Allora, sta situazione pò esse fieru micca solu di a so natura pristina incridibile, ma dinò di una storia ricca.

Resto attivo

A maiò parte di i turisti venenu à l'Islas-Sekas per a pesca di prima famiglia. E micca solu i piscadori di spirimintassi, ma ancu chì i principiani, chì mai avianu un polu di pesca in i so mani, ponu piacè daveru cun l'excellentu aghjunghje à u bassu, a cavalla, u gruperu è a tuna blu. Ci ponu esse nutatu chì u fiumu hè tutta l'equipamentu necessariu, è l'urganisazioni sò sviluppati viaghji di pesca per a parte di i scritti di i turisti. E cunsidereghja u tipu di pisci chì l'invitati di l'isula vulete agisce, i metudi è a tempu di u ghjornu. Prutizzioni di natari finu à u mari.

L'acqui kostali di u fiumu Islas-Sekas sò perfetti per scuba diving, windsurfing. Eccu u più scogliu più grande di u Coghinas in Panama. Inoltre, l'acqua di l'archipelago hè riccu in parechji tipi di pesci esòtichi, assai coralli dilatati è duce, sponges e altre vita marina. Per diversu di diversi livelli di furmazione sò furnise cù e plataforme speciale. Inizie per turnà à un gruppu prufessiunale chì urganizeghja un impurtante, è più impurtante, salvezza.

Ecoturismu

In a junglione di Islas-Sekas per i turisti sò stati rifreddi speciali, adattati per pedestrianu è per excursioni in bicicletta. Viaghjendu entre issi arbuli esistiti, pudete osservà i rappresentanti unichi di a flora è a fauna lucali. Arcuni territoriu furnisce l'oppurtunità di scopre à a bocca di un vulcano estincu. À un altru considerableu, ci sò stanzuli di observazione excelbili, di quale si apre u vede spettaculare di u mari, è l'isula sana serà cum'è in a palma di a vostra manu. Per custruisce l'ecunosimu unicu, qualchi di l'isuli Islas-Sekas sò ristritti à i turisti.

Vacanze Beach

Hè difficiulmente imaginate una bona vacanze senza platine . Oculati sottu l'ombra di palme di coconinu, i platti bianchi di l'arcipelagu vi dà u massimu di piacè è a privacy. U surfu di u mare, l'acqua calda è i prucessi chjappi attruvamu turistere più è più. Un locu ricchieru pò esse arriva una spiaghja sana. A fonti di l'Islas-Sekas sò jacuzzis natures cù l'acqua più bella restante dopu à l'ebb. Stu jacuzzi hè un locu maravigliu per u sughjettu in a cumpagnia di i crabi di l'ermite mari.

Cumu à l'Isla Sekas?

Pudete vede quì per l'aéroportu di a cità di David da Metro Batavia. L'agenzii di viaghju urganizate u cunsigliu di i turisti à u fiumu nantu à i battelli di mare.