Black River - Grandi mareii

Indirizz: Black River, Parish of Saint Elizabeth, Giamaica

I grandi margiu hè stallatu nantu à a costa sur di Jamaica , in a cità omonima, chì riferisce à l'arrivata di Santa Elisabetta. Black River aspetta a visità quasi tutti i turisti chì vènsenu à l'isula. Sta cità hè unu di i centri di eco-turismu, è di primu di tuttu - per i tipi unichi di flora è fauna in u so ambientu.

Flora è fauna

Grandi marinesi sò situati nantu à e banca di u fiumu negru, chì era chjamatu dopu à u culore scuru di l'acqua, causatu da u livatu di a vegetazione decadente. In l'area di u parcu creci assai uni in pianti tropichi. In a parte sottima di u fiumu, in l'estuari, u cumuni è i manglioni, a natura crea un ambienti ideali per l'abitazioni di una gran numeva di spezie di pisci. Chissi chjamanu manguru, mullet, snook, è l'albitri è altre abitanti aquatic. Ci sò cuncodile è un gran numaru di parechji aviti, inclusi l'arraggiatu è l'heron.

Per i turisti circa u fiumu negru, ci hè assai entretenimentu. Frà i più famusi - rafting on the river è salta da u fiumu.

Cumu à i monti?

Pudete truvà à u Grand Swampu aghjendu à a presa in u Canulu. L'ultima hè in vicinu à a cità giamaicana di u stessu nome. Pudete vede da Kingston o Portmore à u T1, è dopu à A2. Da Kingston a strada duverà circa 2,5 ore, da Portmor - un pocu menu.

Pudete visità u parcu in ogni mumentu di l'annu, ma hè megliu di fà in a staghje secca - in u veranu o in u prossimu de dicembre à aprili.