L'isuli di Panamà

Panama hè una terra maravigliosa chì parechji volte diventà un locu per a filmazione di films è di prughjetti di televisiò. È ùn hè micca surprisante, perchè l'isuli di Panamà pareanu esse creati per ritratti culurite chì attrughjanu i so platti bianchi, acqua chjara è acqua vernosa.

L'Isule Pearl di Panama

L'isuli di Panamà sò spartuti in dui gruppi grossi: Pearl (de las Perlas) è Bocas del Toro (Bocas del Toro). Rest on the Pearl Islands hè primurale attrattiva per a so vicinanza di a capitale di u Statu isulanu - a cità di Panamà . Da a capitale à l'isuli solu 30 minuti di volu. Questi turisti sò stanu à sughjetti di cunfetsi è bagnu cusì, bagnu beni prediletti è e caliani di l'Oceanu Pacificu.

U gruppu di l'Isuli Pearl di Panamà comprende circa 200 isle, chì pò nome:

A più grande di l'isuli Pearl di Panamà hè Re . In u so territoriu sò parechje cità chjucchi, principarmenti destinazioni turistiche.

L'area di tutte l'Isule di Pearl di Panamà hè di circa 329 metri quadri. km. U più famusu trà i viaghjatori hè l'isula di Contador , à quale pudete voce da a capitale di Panamà da Air Panama. Ci sò parechje confeti è stati privati ​​quì. Unu di i patroni di questi villaggi hè u famusu cantante Julio Iglesias. L'isula hà assai cundizioni per a pesca, sottu u restu nantu à e piani .

L'isula di Taboga , chì hè ancu parti di l'Isule, hè amatu cù un gran numaru di fiori. Eccu avete apprezzà a bellezza di l'orchidi, lilli, i felucci, i jasmine è i frutti. No interessante interessante hè l'altru isula di Panamà - Coiba , à traversu chì unu di i più grandi di l'arcu di coralli di u Pacificu. Hè per quessa hè assai populari ntra i fanciari di scuba diving. In l'acqui locale, ci hè sempre una visibilità eccellenti chì permette di vede u pezzu exoticu, animali è coralli.

Archipelago Bocas del Toro

U sicondu gruppu di isuli di Panama, chiamata Bocas del Toro, hè in u latu contrariu è hè lavatu da l'acque di u Mari Caribe. Questu parte di Panamà hè ancu a più faciule per avè l'aria.

Questu gruppu incù i siguenti isuli di Panamà:

U Colun , chjamatu dopu à Cristòfor Colomu, attrae cù a so architettura coloniale. Hè situatu solu à 1.5 ori di Costa Rica, perchè u flussu principali di turisti arrivanu da quà.

Barru Culleu hè parti di a parte di l'isuli di Panamà, chì hè statu creatu da mezu artificiale. Hè cunsideratu cum'è una spiaghja prutetta, cum'è 1200 spezie di crescenu nantu à u so territoriu, chì serve com l'habitat per bundle, tapirs, prugne, macelli è monos.

L'isula isolata di Panamà, chjamata Scudo de Veraguas, hè cunnisciuta ancu per i so abitanti. In u so territoriu vivenu spezii endemichi di batci, nubatti e salamander.

Grande hè una piccula isula di Panamà, chì pò esse vistu in parechje film. A ghjente hà vinutu à buceà è scopre i navi di pirate anchi. In quantu di scuba, l'isle di Popa hè ancu d'interessu, quandu ci sò pittorescane chjughu di coralli.

Se vulete acquistà più famosa cù a cultura di a pupulazione indigena di Panamà, andate à l'isuli di San Blas. Ci hè 378 di elli, ma solu solu 1/9 di a pupulazione. Eccu l'induna Kuna, chì anu a gestione a so indipendenza, a cultura, l'economia è a lingua.