Poklonnaya Hill in Mosca

Unu di l' attraversu principale in Mosca hè u Poklonnaya Hill o, cum'è ancu chjamatu Victory Park. Eccu i nomi di i eroi morti di a Gran Guerra Patriuttiva sò immortalizati. Ci hè un Poklonnaya Hill trà Minsk Street è Kutuzovsky Prospekt.

In u Parque di Victoria in u Poklonnaya Hill l'altri ritenu à restà micca solu l'omi di a capitale, ma ancu i muscoviti stessu. L'interfludu di Filka è Setuni in u so tempu era un postu fatali, induve duranti a battaghju desesperatu, a destinazione di Mosca hè statu decisu.

Perchè a Mountain Poklonnaya chjamava stu modu? Sicondu parechji liggi chi avianu venutu à noi, era quì, nantu à stu munzeddu duminatu, era cusitu in a Russia antica per prustirnarru davanti à a cità à l'ingressu o l'entrata. E ancu quì cun ventezza cù visitori impurtanti chì ghjùnsenu in Moscu. Allora o no - cunnosci a so realità grisa. Ma a vista di u Poklonnaya Hill hè simplicemente fascinante - veramente, si prupone un arcu à a grandi capitale russa.

Storia è prisenti

Oghje, nantu à stu situ, un munumentu era custruttu, chì era guasgiutu di novu in l'anni 40. U parcu hè stallatu in u 1958 è i citadini riuniscenu i fondi per custruisce un complexu parcu, è l'statu, cù u guvernu, dinò ancu dinari soldi. Per a prima volta, u memoriale fù apertu à u ghjornu di u cinquanta anniversariu di a grande vittoria - 9 di u 9 di 1995.

In Victory Park sò assai simbolii è avè una sfarenza prufonda. Allora, u piulellu centru, chjamatu "L'anni di a guerra", hà cincu terrazze, simbulizante di cinque anni di guerra. È u cuntestu tutale di memoriale in Poklonnaya Hill hè impannuta cù 1418 fonti - sicondu u numeru di ghjorni militari.

Sights of Poklonnaya Hill in Mosca

Prestu tuttu in Poklonnaya Hill "respira" a Great Patriotic War. Tutti i turchi sò in una manera o altra attaccata à l'anni di guerra o à a vittoria. Unu di l'edificazioni principali di u Poklonnaya Hill hè u Museo di Gloria. Fu fundata in u 1993 nantu à l'iniziuzione di veterani di a Siconda Guerra Munniali.

In u fondu di u museu - più di cinquanta collezione chì sanu 50 mila unità di exhibiti. Eccu averebbe vede armi, securità di u guvernu II, ammunizie per i biminhe di armali di a Prima e a Seconda Guerre mundiali, l'imprese persunale di pulitici cunnisciuti è suldatii cumuni, cumu accuppativi di fronti, cartelli fronti, trophie, premia, libretti è cusì.

Unu di i palazzi di u museu hè u Hall of Fame, induve in u centru nantu à u pedestalette granitiche si trova a figura enorme di u Soldier-winner, è in i muri, sò stati sculpturati i nomi di 11 763 heroi di a Union Soviètica.

Stella nantu à Poklonnaya Hill o Obelisk of Victory hè una altre attrazione. Hè situatu ghjè in fronte di u Museo Central di a Siconda Guerra Munniali. Stu monumentu nantu à u Poklonnaya Hill s'arrivela à 141,8 metri. Doppu, sti figuri sò assai simbulichi - denota 1418 nuttata è ghjorni di guerra.

E chiese nantu à u territoriu di u Parc da Victoria sò rappresentati da a Chiesa di San Giorgio e di a Sinagoga. A ghjesgia di u Grani Martyr George the Victorious hè statu messu di u memoriale è era illuminatu da u Patriarchu Alexy II in u 1993. U custruiu di u Tempiu di Memoria - a Sinagoga, hè stata inaugurata in u 1998. In u basamentu hè una esposizione dedicata à l'olucaustu - una storia tràggica tràggica.

L'arcu triunfale, situatu territoriallyu in u Poklonnaya Hill modernu, hè stata custruita in u distante 1834 in onore di a vittoria supra Francia è Napoleon à a Tverskaya Zastava. Sfurtunatamente, in u 1936 hè stata dispunata in u prucessu di ricustruzzione di a piazza di stazione di l'Estazione di Railway di Bielorussia. Ma in u 1968 hè stata reconstituita in Kutuzovsky Prospekt.

Cumu ghjunghje à a muntagna?

Hè uccasiunale per arrivà per metro. Hè necessariu aghjunghjite à l'stazione "Kutuzovskaya", è cammendu 5 minuti a pie. Assicurativamenti per i bagnu ci hè una stazione di metro è "Parc Vittoria" - da ellu à Poklonnaya Gora sò solu una qualche sassa di passi.