Gatchina - attravers

A cità di Gatchina senza esaggerazioni pò esse chjamata perla di a regione di Leningrad. Hè situatu quaranta chilomitri da u centru storicu di San Petruburgu. In Gatchina, ci hè quarchi cosa per vede, perchè micca per nunda chì a parti cintrali di a cità hè inclusa in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. L'attrazione principali di Gatchina hè u complexu architettonicu cù u stessu nomu. Visità stu museu artighjanali arti-priservatu serà sempre ricurdatu per sempre. Ma i palazzi è i parchi di Gatchina ùn sò micca tutti quelli chì pudaranu interessà i clienti di a cità. U fattu hè chì di u 1783 Gatchina divintò propiu di u Grand Duke Pavel Petrovich, chì era famoso per u so amori per l'ordine Germanu. L'architettu Vincenzo Brenna incorprice i so idee, avendu hà custruitu in Gatchina una verità di Prussia. Eccu averebbe vede parechji casali in ogni locu, i strati sò strettu è cusimadiu, è pudete vede i cloverdi blu di a Catedrale di Intercession da tutta a cità.

Museo-Riserva

A reserva statale "Gatchina" cumprendi una regione equiva da 146 ettari. A so storia iniziu in u 1765. Hè da quì chì u patronu di Gatchina, donatu da Catherine II à u Contu Orlov, hà cuminciatu à diventà un palazzu è un parcori. Antonio Rinaldi, chì mantene u postu di l'architettu capu, principia a custruzione di u Grand Palace in Gatchina. In questa struttura, l'elementi di una casaletta russa tradiziunale è una caccia di caccia in l'inglesu sò cumminati in una manera magnificente. U palazzu circunvicali U Parcu Priory in Gatchina, rotta da i canoni inglesi, diventenu u primu parco di paesaggio in Russia. In seguitu, i famosi Zverineti, u Po Ocontinu, l'Agli Columna, u Echo Grotto è parechji ponti di lignu eranu nantu à u parcu.

Dopu à a morte di u Conti, a so famiglia divintò propiu di Paul I, chì, cù l'aiutu di Vincenzo Brenna, hà fattu vaghjime parechji più ghjenuvesi. In u listessu periodu, in l'isula artificiale di Gatchina appareru u Pavilionu di Venusu, u portal "Mask" è a Casa di Birch. Un architettu di talentu hà trasmissu una porta massiva (Silvian, Zverinsky, l'Almirantamente è l'Berezovye), è a Farm and the Greenhouse. Ntô 1798 N. Lvov custruì u palcuscenu di u Priore di u Palazzu Magnu, è a creazione di e mani di A. Zakharov in Gatchina era u Ponte di Humpback, u Poultryman è u Frigia. Half un seculu dopu, u Grand Castle in Gatchina hà sappiutu una ristrutturazione principalu, chì era guidata da l'architettu R. Kuzmin. In u 1851, un munumentu à Pavel I fù struitu in Gatchina, chì ghjornu hè un simbulu non-ufficiali di a cità.

U palazzu di Gatchina da u 1918 travaglia com un museu, ma parechji volte vi era furzatu da cercà pè a ricustruzzione. Cusì, durante a Prima guerra mundiale, à a fini di l'anni 1980 è in u 1993, hà suffertu dà un focu, i parchi eranu abituati ripetutu. Oghje, u Palacio Pavlovsky in Gatchina hè apertu à i visitadori, ma i travaglii di restaurazioni ùn manca.

Viaghjatori à nutà

Sè vo vulete visità sta cità magnífica, avete vultate quì in u periodu di primavera è u vaghjime, quandu u palazzu è u parcu in assemblea si prisenta in tutta a so gloria. Tandu vi maravigliate à a grandezza di Gatchina, imbuduta da u spiritu di un passatu glurioso. Assicuratevi di visità a chjesa di a Santa Trinità, a cattidrali di San Paolo l'Apostolu, a Catedrale di Intercession, a cappella di San Giovanni Battista, a Chiesa di San Panteleimon è a Chiesa di San Pio Nevsky.

Pudete acquistà cù a storia di Gatchina mentre visitava u museu di a cità, Shcherbov museum-estate, u museu navali. È un ghjornu ordinariu per i cosi amici di a cità pò dì ancu assai.

In i borghesi

San Pietroburgo

pudete visità altre locu famosu, per esempiu, Kronstadt .