Festa di Ivan Kupala - storia è tradizioni

In u nostru tempu, ci sò assai vacanze cù una storia antica è tradizioni. U ghjornu di Ivan Kupala hè unu di sti vacanze, a so storia hè assai vechja è interessante.

In altru modu, questa festa hè chjamata "Night Kupala". Eccu un Natale slavicu naziunali, durante quale si celebrà u solstiziu di u summu. Tradizionalmente, u vacanze di Ivan Kupala fù celebrata u 24 di ghjugnu da i slaves. In u vechju stilu, era u 24 di ghjugnu, u solstiziu di l'estiu, un novu stilu di sta vacanze hè cascatu u 7 di lugliu. Cosa interessante, u 7 di ghjugnu, è cilibre a festa cristiana di Giovanni Battista.

A storia di a nascita di a festa di Ivan Kupala hè in u rughju in i tempi pagani, a ghjente feste u feritu di u sole è isse fugliale. Un fattu interessanti hè chì prima di l'apparizione di u Cristianesimu in Russia, sta festa hè statu chjamata "ghjornu di Kupala", u nome di Ivan ùn era micca quì. Appena appena appena chì a festa accurdata cun u nascita di San Giovanni Battista. Giovanni Battista hè stata un seguitore di Ghjesù Cristu, chì preminapau l'aspettu. Hè ancu battezi Cristu stessu in u Ghjurdanu. Giovanni Battista hè assai reverendu in a Cristianitae, forsi, hè u Santu cchiù famosu dopu a Vèrgine.

Cumu si celebravanu Kupala Day in Russia?

U ghjornu di Ivan Kupala, ci sò assai tradizzioni è rituali, unipochi anu subbitu à questu ghjornu. I nostri babbi cilibranu questu vacanze cumu seguente: in a matina, i zitelli cullettinu i fiori è erbe, guirrigati guirrigati è amuletji guardati per tutti i paesi. U ghjovini chjappà un arbre è u metti in a postu di e festi, i zitelli accettaru stu arvulu cù fiori, una figura di u diu Jarilo (un caprettu di paglia, è certi volte di arcane) era postu sottu à l'arburu. Prima chì a panchina era di platti festivi. Incendia duie incendi - una, vicinu à u quali pianu di balli, è u sicondu - funeral, per creà Yarila. E fighjuleti tramutèvanu intornu à u bidichante, è i ghjovani pruvate à arrubbanu. Quandu u succorsu, u primu focu era brusgiatu è e dinò un'altra volta. Tutti i participanti di a vacanze funghjendu cum'è u megliu puderanu, - avianu fattu ridìzia, cambiatu a robba, ghjucanu i ghjoculi. Quandu u focu s'hè lampatu, accuminciaru a selezziunate i strikers. In solitu, parechji pareti anu stati furmati, chì si maritò dopu. A matina, sti parenti fighjenu in u fiume. I preti à sta vota ricuminciatu rughjonu, chì era cunsideratu curativu. A matina u festa finite.

Di sicuru, micca tutti i costi sò stati cunservati, arrivanu in una versione simplificata. In casu, u vacanze di Ivan Kupala hè sempre riccu in tradizione. A tradizione più cumuna hè di sfruttà tutti in a filera cun l'acqua, se a ghjente hà in natura, ponu ballà da volta a fogata è salta à traversu. Certu, ora nimu hà elettu una coppula per una sola notte è brusgià a muverita Yarila.

L'església cristiana ùn hà micca veramente apprezzate i riti è i tradizioni di i slaves per l'onore di u ghjornu di Ivan Kupala. Hè scrittu chì assai patriarche pruvò a festa di questu ghjornu. In u Medievu, a festa era ancu pruibita da a chjesa. Avà, a Chiesa Ortodoxa Russa ùn ùn tapprova micca di questa festa, cunzidendi pagana. In fatti, cusì hè, assai di e tradizione di sta vacanze sò pagani. Ma quì nimu quasi nimu l'osserva, è abbanduneghja solu uni pochi - stannu e scorri da e persone cun l'acqua. A maiò parte di e persone crèdenu chì questa festa hè un altru raggiuni per un viaghju à u paese. E allora ci sò digià fritto shish kebabs, riunite cù l'amichi è i famiglie, è ùn pensate micca di e tradizione antica di l'Slavs nantu à a festa di Ivan Kupala. U massimu chì hè sempre osservatu, in più di l'acqua (crede chì u 7 di lugliu - l'ultimu ghjornu chì pudete nàutru in l'acqua naturali), stannu guirrigati è cullizzioni d'arbe. I publicità muderni ùn sanu micca riti pagani, è s'elli fècenu, ùn anu mancu osservà, perchè sò assai difficiule di realizà.