Ipnosi Gypsy

Parechje persone anu teme i zingilli è pruvate à circà i passavanu cù u dicèsimu modu. Tuttu picchì l' ipnosi ghjente hè un impurtante impattu forte è misteriu chì face una persone di cumpetizione rash atti.

Cù l'aiutu di una certa tecnica antica, i zinzufi introduce una persona à un statu di u quale ùn puderebbe cuntrollà a so azzioni è facilmente amministratu. Qualchidia ancu cun u spiritu fermu riscertà di fallu sottu a influenza di sti scammatori. Per parechji seculi l'omi anu pruvatu à capiscenu a manera d'amparà l'ipnosi giadda, ma finu à u misteru ùn resta micca solu.

A tecnica di gypsy hypnosis

U principiu di l'influenza di i Gypsies hè apprunttamentu a stessa: in a corteva cerebrale hè creatu un centru di super-excitazioni è dopu avè influenzatu bè. In questu statutu, una persona, com'è stata, s'incentiva à ellu stessu è duverà azzioni raghjunate, à quale ùn hè micca infurmatu. Dopu questu, ùn ricorda micca nunda è ùn pò micca dì ciò chì hè successu.

Mètiti è i prublemi di gypsy hypnosis:

  1. Per principià, i zinzei cridanu a vostra attenzione . Per questu quì ponu utilizà parolle furmulidi standard: "Cumu avè campatu in questu strata?", "Ùn serà micca un fume", etc.? A cumpagnia principali hè di vultà è è andonu in u passu prossimu.
  2. Avete bisognu di stabilisceranu cuntattu. Per fà quì, sò spessu offerta per pagà per a vostra aiuta. I gitesi sò u travagliu cum'è psicologu veri. Puderanu fà sapè cumu fà cumportà cù una persona particulare. A maiò spessu averanu una tècnica di similitudu è cumincià à copia tutela a vittima potenziale.
  3. Dopu à quessa, i ghjitti, cummincià à travaglià cù u subconsciousu, dicenu chì una sfurtuna espera una persona in u futuru, chì nantu à ellu o in parienti vicinu hè una terribili couture, ecc. Appena usanu i sicreti di l'ipnosi ghjente, è inject the victim in un trance. In questu statu, una persona ùn hè micca rispunsabili di i so azzioni è passa nantu à a donna gypsia.

Cume guardate da l'ipnosi ghjente?

U primu cunsigliu più impurtante hè di ignorà l'appughjatu è si alluntanate da a Roma, quantunque prumessu, perchè s'è vo seti, andà definitu à unisce à e so vittime. Sì avete firmatu, per qualsiasi suggerimentu o quistione, rispundenu in una imprevisu è ridiculamente à cunflittura a ghjallina è scappa da u so captive. Ciò chì impurtante, i zitelle ùn sò micca solu per travaglià solu, ma andendu à "caccia" in gruppi. Dunque, ponu attache di e vittime i circundaranu in un anellu. In quellu casu, ùn esci micca ciò chì i zingari è dicenu aiutu per aiutà. Questu sarà attraversu altre persone chì vi liberate, o scantari i zingari, è elli stanu disperse.