Salone di a Virgen

A storia di i slaves hè statu pocu studiatu: l'almanacchi è i deities slaves ùn sò micca amici di a maiuranza, mentri a pocu informazioni chì sò state revelati indicanu chì questu populu hà viscutu in armunia cù a natura è si senti questu parti di questu. I tracce di caratteristiche inherent in ogni persone fubbe furmatu in sette stati diferenziali in u tempu di nascita di una persona chì era in a rota di Svarog, assai simili à l'horoscopu mudernu. Fighjemu infurmatu cù e peculiarità di e persone chì appartenenu à a sala di a Vèrgine.

Caratteristiche di i persone di sta sala

U palazzu di a Vèrgine (e Verra) dà a persona chì nascenu in ellu un gran vulintu per u cunuscenza è l'improvise. Da u puntu di vista di u calendariu di l'oghje, a ghjente chì nascita in u periodu da u 28 d'aostu à u 20 settembre cadunu in u palatu di a Vèrgine. E so qualità sò furmati in i salons di u hall:

  1. Queste persone hè curioso è ponu capisce una quantità significativa di assai informazioni diffirenti.
  2. Cumercianu u desideriu di esse à a cima di a scola di a carriera, ma micca sempre hè sustinuta da a vuluntà di principià a travagliari.
  3. U salottu di a Vèrgine, chì u significatu hè grande per stabilisce a natura di i persone nascite in ellu, mostra chì sò carattarizati da a indipendenza è a vuluntà d'alcuni tuttu in u so propiu.
  4. Ùn li permettenu micca pressu in elli; Mentre chì i persone di u salottu di a Vèrgine sò sticca organizadore, mentre puderanu cumu cù e persone di caratteri diffirenti è gruppi di età.
  5. A scrittura di e persone chì entra in u salottu di a Vèrgine da una idea chì sò capaci di andà à u so scopu, rechjendu l'osterie è l'argumenti "contru", è, più ch'elli speranu, più persistante seguitaranu a strada scelta.

A dea di Jiva, chì hè ghjucatu eterna, a vita è a maternità, hè cunsiderata a patrona di u palazzu di a Vèrgine.

Simbulu è incantu di a vèrgine di a Virgen

E persone nascenu in ogni sala sò u so registru tutale. U palazzu di a Vèrgine hà ancu un guardiante , rapprisentanu trè trianguli isosceles inscribed in un cerculu, in mezu di quale ci hè un simbulu di u palazzu di a Vèrgine. Hè crescenu chì u travagliu megliu se hè fattu di argentu. Un amuleto di lignu hè ancu pussibule.

U simbulu di u salottu di a Vèrgine hè un triangulu, nantu à a cima di quale ci hè un tridenti stilizatu - una stile strisu.