Tatuaggio di diamante - u significatu

O diamante hè una petra preziosa chì hè cè famosa per a so durazza, a stamina è u costu elevatu. Per quessa, u tatuatu in a forma di un diamante hè u sensu chì significheghja: hè diseatu per trasmetta a qualità di sta petra à l'omu. Hè utilita da quelli chì vulianu enfaticà a fermezza di u so caratteru , a perseveranza è a capacità per andà à l'ugnativu predilettu, anchi l'ostaculi.

U valore di un tatuatu di diamanti in una zitella

Diamante hè famoso micca solu per a so durazza, ma ancu per u so radiance. Per quessa, stu tatuu, illustratu nantu à u corpu di a ragazza, personificeghja cum'è qualità cum'è spirituale, carità, sincerità è fiducia. Molti elle scelta di sacchetti di diamanti per i tatuati parati. In questu casu, una tale imagine rapprisenta lealtà, devozione, amore pura, chì nisun prucesse sò teme. Un tatuatu di diamanti situatu in u dito hè un desideriu di sfascià u putere di un affari amoru.

Ùn sapete assai, ma sta petra preziosa hè cunzidiratu una prutezzione sana da e forze maligni è malati. Per quessa, un tatuu cù una imatge di diamanti significa chì u so patronu hè tutatu da i spiriti malatii. Hè cresce chì sta petra, cum'è a so 'imaghjina, fatevi teme è dà energia. Spessu, un diamante hè illustratu in cungiunzione cù u sole. Sicondu lighjendi, tali tatuatu hè un amuletore putente chì pò prutezzione micca solu di l'spiriti mali è di i pinsamenti male di i persone, ma ancu da i accidenti.

U tatuatu di sta petra, chì si trova nantu à u corpu femminile, hà una interpretazione diffirenti. Hè un simbulu di fertili è fiancu sani. Sta petra facilita a cuncepimentu, l'apparenza veloce è faciule di u zitellu à a luce.

In u collu, un tatuatu di diamante hè cunzidiratu simbulu di successu è felicità di u muvimentu. Molti sò un tatuanu di diamante in u polu, chì simbolizza a integrità è incorruptibilità di a donna. Questa immagine, situata nantu à a parti prominente di u corpu, parra di l'invincibilité è l'scatima di l'omu.