Cumu scrive un mandala?

Mandala hè una di l'opzioni per a meditazioni, gràzie à quale puderete truvà l'armunia in sè stessu. Hè impurtante sapire cumu sculacciate un mandala nantu à u vostru propiu per fà stu puntu. Ci hè parechje dibujosi pensati per diversi scopi, ma, in generale, cuntribuiscenu à u sviluppu spirituale.

Cumu scrive un mandala?

Prima di annunzià e fasi di u disegnu, avissi vulutu dari cunsiglii - fate sempre cuncintrau in u centru di u mandala , chì serà un tipu di puntu di riferimentu à quale pudete turnà.

Cumu scrive un mandala passu à passu:

  1. Sì ùn ci hè micca stensil, in seguitu nantu à una carta di carta scacciate un circhiu cù un compassu o unepochju in tonda.
  2. Determina u centru, per ellu scrive dui linii: verticale è horizontale. A intersezzione di e lini serà u centru.
  3. Parrannu à scrive un mandala per u cumpitendu di u desideriu è per altri propiu, vale a vintu chì a figura deve esse simétrica. Per fà questu, pudete fà un mudellu per divividà in parechji settori, chì vi permettenu di distribuzione bè da e parti.
  4. In u centru, disca una piccula forma, per esempiu, un rombu, un circhiu, una stella o un quadru. Pigliate a figura chì seguita in u circondu per a forma, è Ricurdava simmetta. Per piglià motivi, utilisate i culori chì ti piace, ma tenite in mente chì ogni sombra hè u so propiu significatu. Sateate tuttu ciò chì vulete, centrà in u vostru gustu è intuizione.
  5. Per piglià un mandala per attraversà soldi, in furtuna è per altri proprii, pudete furnisce u scontru in un altru, chì riceve u risultatu originale. Pudete cumplementà i scritturi fatti vene. In generale, create finu à sente chì u mandala hè prestu è ùn ci hè nunda più chì cumplementà cù.

U disegnu pò esse fattu cù un lapis, è poi stampate in un copisteru per avè u so propiu mudellu unicu, chì pò esse stampatu in ogni mumentu, questu, per cumprendi a meditazioni.