Cumu sdandu a persona?

A data, ci sò parechje modi diffirenti di capiscenu à cumu per sottummaturà e persone. I mutivi per un tali desideru sò tutte e diverse, per esempiu, qualcunu ùn hè solu per i so scopi egoistici, altri per l'amore o rivalità. Parechje persone in u mondu mudestu anu adduviatu è venerati da l'altri, è per quessa impone in a so pusizioni.

Cumu si sottumessi à una persone per tutta a persona?

Solu una persona cù una forti dispunità pò issule à questa sia, altri ùn anu micca nisun risultatu. Sì ùn vogliu micca fà usà capunità di tortura è scantatu una persona, da un modu più umanu. Ogni omu hà cinque sentimenti basi di percepzioni di u mondu esternu è se unu sà cumu per esse attu nantu à elli, unu pò assicurà una persona. Ogni modi per sottumu una persona à a voluntatissima:

  1. Effettu sopra u toccu. Una di e pussibulità di per capisce u mondu circundante hè toccu è se utilizate l'infurmazioni, pudete piglià pussessu di una persona per un tempu. Ci hè un trucu simili di i briganti strati. Elleggianu a vittima, si cumincianu à dì à qualcosa senza firmà e in qualche puntuale tocca a persona. Comu u risultatu, l'attività di u core cede parechji sicondi, è a vittima ùn hà mancu un cuntrollu di e so azzioni.
  2. A maiò spessu, l'influenza supra l'audiestra hè aduprata à persone subalterni. Un esempiu vivitu è ​​l'ipnosi o di ricunquistà. Hè stata scelta per u dirittu, ogni persona pò entre un status di turbidity.
  3. Se u sensu di l'oliu hè bellu sviluppatu, dopu cù l'aiutu di fragrances pudete subordinate solu à una persona, postu chì l'oziu anu un'effettu direttu à u travagliu di l'organisimu tutale. Molti anu utilizatu feromoni chì provucinu a spiunà sessuale, è u moveru ùn pò micca sparti perisce a realità circundante.
  4. Un altru mètudu effittivu per piglià pussessu di una persona hè di influenzà a vista. Dopu à l'ipnosi, per esempiu, utilizate pèntuli diffirenti. Pudete puru urganizà cusì cun l'aiutu di gestiti discretivi è spressioni faciale.
  5. L'ultimu sentimentu chì pudete influene hè u gustu. Ci hè parechji elementi naturali, ancu cume varianti, derivati ​​da travagliu di laburatoriu, chì, intrinu in u corpu umanu, ponu purtà à un veru trance.

Cume sottu una persona cù magic?

Tali rituali si riferenu à a magia negra, è anu da esse usatu cun prudenza, perchè pò esse cunsiquenzi grave. Hè impurtante di fà campà à travaglià solu cù a fiducia in u risultu pusitivu. Ci sò parechji rituali distinti è una di l'opzioni più efficace hè u ritu "U Ring of the Slavery". Avete bisognu di passà nantu à a luna menzu. Cumprate un anellu di argentu è chjode u filatu da ellu per quessa penzamente. Dopu chì ferma 33 tempura per riavleverà u filu è ogni volta di parlà una trama per subjugà una persona, postu chì altri ùn anu micca nisun risultatu, ma sona cusì:

"Com'è un filu hè sottumessu, cum'è un annu sottumessu, chì vogliu fà chì, perchè (nome) ubbitene a mo vulete, trenta trè passeti, senza cura, è ùn avete micca da lascià. Destruite questu voluntatu da a to voluntaraghju, vi trasfurmammu in un servitore. Amen ".

Dopu questu, avete bisognu à piglià una foto di a persona chì vulete cuntrullà, è mette un anellu nantu à questu. À traversu, fate una fugliale, è in l'ochju, fate u finale liberu di u filu. Allora, per esse subordinatu l'omu à a so vulintà incù l'aiutu di magia, dicemu stu parolle:

"Speraraghju a blasphemia negra, a vostra ànima (nome) in u sirviziu di sè stessu, l'anni terreni chì sò assuciati, u vostru corpu hè traditu in un servitore, se vi vede l'arrogance, da quì cun agulla di u male in u vostru core, cum'è a ghjente rintra nantu à i ghjinochjati, Me, s'ellu lasciate vo perdite, vi scappa a via, cum'è un filu per andà. Sì, solu l'annullu passò, perchè diventenu un esclave, in u ring u pass'è l'esclavità. Amen ".

Leghjite l'argumentu novi volte è lascià finu à a matina dopu. Dopu à quessa, l'aghjunghja deve esse inseriti in ogni àrburu, è u filu hè ghjucatu in un locu induve una persona spessu o succé u ferite in un quartu. L'annu avissi a essiri ammucciatu da l'altri ochji.

Pigliate un altru ritu efficae chì aiutavvi à subjugate una persona. Avete bisognu di passà prima di a matina à l'alba. Hè impurtante per esse in una stanza solu, perchè nunda interferiscenu. Hè valletta a luz di trè candele di cera è dicenu cusì cun cuspirazione:

"A stella conspirò, a luna conspirata, u sole cumminciò. Tutte e parolle chì aghju dettu serà cunfirma, fissatu è cumpletu. Tutte e mo òrdine di u servitore di Diu (nome) sò l'edtidie exacte. Obediently a zitellu, ubbidienti à Diu, è, è per tuttu eternità, u servitore di Diu (Nome) vi ubbidisce. Amen. Amen. Amen ".