Chì si u me maritu ùn vole micca travaglià?

À u travagliu, una persona faccia sfarenti diffirenti è quarchi culmina cun licinziatu. Truvate un bellu travagliu, hè difficiule, per quandu a ricerca arraggià durante parechji mesi. Ci sò cunsiglii psicologichi nantu à ciò chì facenu cù u maritu ùn vole micca di travaglià. Sta situazione prupone numerosi prublemi, è in certi casi ogni cosa finiscinu in u divorziu.

Ci hè parechje mutandine chì pò guidà à questa situazione è hè impurtante per a determinà, altri ùn saria difficultà cambià una cosa. In a psicoluggìa, ci sò i motivi principalità perchè un maritu ùn vole micca di travaglià:

Chì si u me maritu ùn vole micca travaglià?

Ci hè uni pochi cunsiglii chì ponu aiutà à curre a situazione.

  1. Primu e primu postu, i psiculoghi dicenu chì, nisun casu, a donna ripruva è humiliate u so maritu. Hè megliu stimulà un omu cun elogiosu, urganizendu l'autoestimu.
  2. A mòglia ùn hà micca cambiatu in e spalle di l'espunenti discarbitu tutti i funziamenti di e donne, postu chì u principiu masculinu hè distruttu.
  3. Una donna intelligente eletta una tacca tonica per ella stessu, dà rimane in manu di un omu. U coppiu avissi a planificà u so pressu cù u so maritu, perchè ellu sapi quantu è duv'ellu si mette u soldi .
  4. A voti avete bisognu di piglià a materia in u vostru propriu mani è cuntrolate u prucessu di truvà u travagliu beni. A moglia avissiru aiutà à truvà un postu, verificate chì u cô matrimoniu hà firmatu una entrevista, ecc., Ma ancu, fate micca discretu è senza pression excessiu.
  5. Se a causa si trova in qualcuni pettu internu, hè megliu cercà l'aiutu di un psicologu chì aiutarà à un omu capimà.