Custard per "Medovika"

Ogni dilicenza sò diventata più delici, se cumplementà cù un fugliale delicious. U "Medovik" classicu ùn serà micca una exception, perchè stu cake hè un veru campu per esperimenti. I pastelli di miele impregnati cù a so proteini è a so crema simplici simplici, è se pensate chì tutte e variazioni di i diliziosi chì avete digià pruvatu, fate cura à e seguenti ricetti.

Clam in 'Medovika'

Un fugliale senzillu hè un cumpletu famigliali per eclairs, ma questu ùn hè micca significatu chì vi valenu à limità di cunfittendu i pastes. Pruvà coccia cun una crema classice "Medovik".

Ingredients:

Preparazione

In un pìcculu zuccheru, ghjustu ghjaga d'olii cù u zuccherinu biancu, aghjunghjenu fècula è farina, cunfundite è fugliale.

In a cunchiglia, fretce u latte cun una vina di vellinu. Sguassate a latta da u calore, sughjate a vaniera è, traspiendu a tagliatella d'intensu cù un batchju, cumincia à vìddi u latti quannu. Per attru hè necessariu ferma chì a vitellu ùn anu micca curdle.

A crema finita hè tornata à un caldu mediu è a coccia, affughjendu, finu à u grossu. Scorcheremu a crema in una tazzulatu è coperta cù un filmu di nutizie per ellu chì a film tocca u caprettu di crema - cusì, l'ultime ùn sarà micca bassu durante u tempu di enfasi. Avà ùn ferma solu per friddà u nostru fugliale cusì cusì è l'utilizanu per a preparazione di "Medovika".

Custedda Ricerca per "Medovika"

Se a ricetta pricisantu era solu classica, questu quì hè u so cuntestu sanu. Avete pruvatu a cicculata "Medovik"? Micca? Allora hè ora di cumincià a coccia!

Ingredients:

Preparazione

Chocolate fretta in u bagnu di acqua è lasciate quì sopra, perchè ferma u liquid.

In un pappagallo medium-size, combina u fècheru cù a mità di u zuccheru, aghjunghjenu i ovaji è l'uvizzi, u battinu per 2 minuti senza firmà, a mezora finita si deve bianca è aria.

Cunduce cuncede a mezzo di u zuccheru cù u latti è u salinu, mettite, fate nantu à u focu è porte à quasi fracete. U latti caliu hè spressu in i ova, trà sempre. A preparazione di u custarditu di "Medovik" hè quasi cumpletu, ùn resta più di ritruvà a mezcheta à u focu, è prumove, aghjustate finu à chì a crema aggruppendu, aghjunghjenu a vainilla, a mantra è a cicculata, è poi chjappà a massa di prima.

Custedda di crema per "Medovika"

Ingredients:

Preparazione

In una puchina pour u latti, aghjunghje una strapata di zreccia di limone, vaniglia è un bastone di cinnamale, portanu a misura à un foglie è sguassate da u focu. Filtre u latte per un pezzo. Per separà, usando un mezcladoru, battiri e chape cù u zuccheru in una massa prussiana bianca, aghjunghjenu fècula, dilucatu previamente in 50 ml d'acqua fredda. Pienu a mezcla di uovo cù un latti quarchi è mette nantu à u focu. Agghereu manghju, aghjustate finu à chì a crema aggruppendu è sguassà di u focu. In vista di u fattu chì a civoda ferma u deterioru, hè preferibule per enfiancàla più rapidamente, cusì idealevenu sferite a pezza a crema di u pastellu "Medovik" in un frettu frettu, cun una film è mandi à a frigorifera. Appena chì a crema hè stata fritita, hè solu bè da mesturà, assicurendu chì ùn sò micca lumps, è l'utilizate à fà una basa.