U pastellu di Praga hè una ricetta classic

A ricetta classica per u pappu di Praga si sviluppau micca in a capitale tedesca, ma in u russu, un cunfisseur chì deti à u mondu parechje pastiche classifiche (cum'è "U lamentu d'occhi"). Questu pastellu hè fatta à persequitar a sedienta di a cicatrisca per ogni dolce dolce: u cacao in pasticci è i dui tipi di crema - vi vale a pena dumandà più?

Torta di Praga

Accuminciamu cu li classici chi ognunu si usanu da a zitella. Parlà di a versione di u pasticcellu chì hè preparatu cun u latinu cunclusu cum'è a crema principale.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per decorazione:

Per a crema:

Preparazione

A ricetta classifiche per a pratica di Praga cù u latinu cunclusu accumenza cù a preparazione di i tippi di crema. Quellu chì và à u decoru, coccia nantu à un focu piccu: tutti l'ingredienti sò colpi in a pappaglia, è sceccu cun ucean constante finu à u spinu. Prununza hè ridretta prima di aduprà.

Avà à a crema per un capellu di torta, per a quale un mantellu rossu hè statu cù latti cuncensu è cacau finu à ottene una massa ottugera è enormosa. U creme d'aire hè dunque questu.

In quantu à i pasticci, u schema di preparalli sò ridicule sò simplici. L'ingredienti sicchi sò cumminati separati, è l'ova, u latte cuncetu è u zuccheru sò battiati à un state cremosa. A u mistu hè aghjuntu sour cream, è tuttu hè misturto cun una basa secca. A pasta finita hè divisa in dui formi è fremenu à 180 durante a meza ora. Quandu i pasticchi sò stati friziati, sò oliu da cruciata d'oliu è cupartu cun u sicondu ganache di cicculata-crema.

U tìtulu di Praga Classic hè una ricetta cum'è GOST

La pastela di Praga secondu a vella ricetta hè u Santu di tutti l'ammirazione di i diliziosi Sovietsi. Hè cresce chì l'oblictionu exactu di tutte e pruduzzioni è a tecnulugia pudete creà "u mo pastellu puru da a zitella", trasferendu u cunsumu in u passatu in u modu di una "màquina di stima comune".

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Per glaze:

Preparazione

Accuminciassi cù un biscottu, postu chì hè sempre necessariu chjappà. Dividendu i ova, beate i pane è a mezzo di zuccaru finu à una forma di massa culurita zucca. Buurite u zuccaru restante in merengue cù e prute. Mettite a farina cun u cacao. Cusì currettamente di a pezzi di a proteina è di u grigiu, è poi vintu in l'ingredienti secchi. Quandu a pasta hè recullata, fate nantu à una forma oleosa è si ponu trasfurmarà à 200 gradi per mezu di una ora. Fate u pane è fassi cù e trè.

Fighjate à a crema. Bichetate u latte cunghjocu cù u grigiu, fassi nantu à u bagnu di l'acqua è coccia finu à cremosi a cunsistenza. Dilute cacao cù acqua è aghjunghje a mezena ingrossata. Turn the soft oil into an air cream and, without stopping the stroke, pour in a mixture with the milk condensed in a base.

Avà à ganash per a decorazione. Melt the butter and pour i pezzi di cioccolatu. Stir everything till the chocolate lettuces melted.

Spruce cusì unu di i biscotti cun una crema d'oliu, coglie u pastiche è coperta cù una strata di cunfettu homogeneiu di alberti. Dopu, ricchite tutti cù ganash. Uttenite un veru pastela di Praga in u frescu per a notte sana, è poi accumincianu a degustazione è dà una famosa nostalgie.