Ciliegia in piacè

I dolci pastries hè sempre una veru decorazione di qualchi tabella. In i buttreghi, di sicuru, ci hè una scelta larga di documenti diffirenti, ma u pane preparatu da i so propria esce a più cusì delicious. Ancu ciù parechji situazione imprevisi chì i questi invistiu in modu di vista, cusì vi diciaraghju cumu preparà un catu di pezzu diliziu in prumessu è micca persu.

A ricetta per u pasticceria cù u casgiu cotte è i ciliegie

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Allora, per preparà un pastellu grùassu cù un cherry, preparamu a pasta prima. U mantellu rossu di lattice abbandunatu hè moltu cù zuccheru Allora aduprate oghje, pour a farina è mischjà a pasta. U cambià in una forma, distribuite à u fondu di u fondu è sculpt sculpted small side walls. Dopu, avemu preparatu a crema: aghjunghje u zuccaru à u furmagliu u fugliale. Cù ciùdreziu dilatati fusiona attenti à tuttu u liquidu è squeeze u bagnu cù e to mani. In a forma cù a prova, avemu sprezzatu a cecchera, spruvà u zuccaru nantu à a cima è distribute a crema, a pianta cù un coltu. Mandemu u coperchio aperto cù ciliegie in un forno forte è cocchi cocchi di 50 minuti.

Pie, ciliegie, su, crema agria

Ingredients:

Preparazione

Scillaremu u fornitu in anticipu è calda à 200 gradi. In a tazza, fate u ova, aghjunghje u zuccherinu è esercitu a vagina. Avemu bundendu tuttu cù un mezcladoru à a più alta veloce, finu à chì a massa cumencia à turnà biancu. Allora aghjunghjeghja a crema agrumi è tira a soda, chì si stende cù l'acitu. Appena, pour a farina tamanta è inject liver. U lustru movimenti amassi una pasta uniforme è di sopra à un pane di furmagliu, oliu da u petra. Da a cima, rive u cherry senza pesti è mandonu u pastellu à u fornu for 35 minuti. Quandu a cima è e costi di a robba si trovanu idrici, sguassate cun tregumentu u cigliu è lasciate per friddà. Senza perditu u tempu, fretce u chocolate di lattice nantu à u bagnu di l'acqua, ruttore prima in pezzi petite. Cù u mistu risultatu, aghjunghjemu a cima di u cunfettu cù una cucaraina, siddu si vulete e serve un trattatu à a tavula.