In a cità di Crimea sò i spiaghji rossi?

A Crimea hè un postu di vacanze maravigliu: u mari Neru à u Mari Neru, i platti di sabbia è guida di pebbly, una piccula altura di mare. In a crescia centru di a penisula sò i scoglii cuncintrati incantati cù pebble (in l'area di Alushta, ci hè a sola statua di sabbia in u sudu), ma in u punente è est di Crimea ci sò e spiaghjoli cù a sabbia. Molti turisti, in particulari quelli chì viaghjanu in vacanze cù i zitelli, prefendu a terra nantu à a sabbia, perchè ellu interessa à sapè induve si trovani i spiaghitji di sabbia in a Crimea?

I platti più aromi di Crimea

Olenevka, Mezhvodnoe

A costa sabbia di u Crimea in i zoni di i paesi Olenevka è Mezhvodnoe fù sceltu da l'admiraturi di u turchinu "veru", passendu vacanze in caravanevi. Inoltre ci sò avienti di windsurfing e kiting. In questu spaziu, u culore di a sabbia hè grisgiu biancu è grisgiu, è nantu à a spiaggia puderete cullisce una cullizzioni sana di cunceculi belli di forma inusual. A natura à a vicinanza di i paesi hè distinata da a so salvatoghja: monoliti caleciotti caleciati caleciati, straggi di scumparsa in a forma di rocci piramidiali, terri di l'urigine naturale cù boscelli di cespugliu. Per esse a prutezzione di a spiaggia hè assai còmicu chì a costa hà assai abbastanza chjachi chjuche, perchè pudete sceglie i posti più tranquillamente. A Tempesta in a cità hè una scadenza, è ghjornu assuciati per i vacanze di a spiaggia sò più grande in quelli di e parte di u Mari di u Mari di Crimea.

U Spitu di Bakal

Unu di i posti riprisentanti chì prupietenu in a Crimea hè una grandi spiaghja di Sandy in u Spitu di Bakal. In a forma di un semicircolu, coperta u bay, chì, grazia à l'acqui, faci calore da a fine di u maghju è ferma quì à ottobre. Molti turisti sò attrati da u fattu chì quì vicinu à a costa in l'estuari pudete usà u fangu curativu, è dopu avè scorri à l'altru cantu di u terraplante, lavieva l'acqua di mare. Ci hè ancu un incù inconviente significativu: in questa parte di a costa quì sò freti tempestosi per 3 punti, per quandu e vacanze di l'estiu pò esse spatulate da l'impussibilità di a stari di ghjornu in a spiaggia è di natari in l'acqua.

Evpatoria, Saki

I platti più aromi di Crimea per i zitelli sò in u spaziu di a cità di Evpatoria, chì hè un spaziu sanitariu famusu per i zitelli. Ciòntri di chilòmmi di platti cù sordi d'oru, una longa stagione di batchizazione, guariscenza di l'uceu di u mari cù un aghjunamentu d'aromi di steppe grasses atraure i turisti da tutta l'espazio post-sovieticu. A sira di l'area di Evpatoria è Sàcja aiuta à u trattamentu di i disordini di u sistema musculoskeletore, cù e malatie di a pelle è di e malatie di i vini respiratori superiori. Ci hè parechje sanatorii, pensioni è centres di sperimentazione in a regione, ma assai cumunali sò cuntenti di vende in caravari.

Sudak

In a vicinanza di a cità di Sudak vicinu à u paese di Novy Svet hè una spiaggia unica, una mità di quale hà una robba arsu è u sicondu - pebble. Ci sò assai attraziati di acqua nantu à a spiaghja, cusì rilassenti quì cù i zitelli hè un veru piacè!

Kazantip

U Capi Kazantip hè situatu nantu à a penisula di Kerch è si trova trà i resorts di a Crimea incù plateaux di sabbia. Kazantip pertenece à l'area di l'acqua di u Mari d'Azov, è l'acqua quì hè assai nìvule, in più hè menu sali chì in u Mar Negro. Per parechje, u vantagiu hè chì ùn sò micca midia moltu è alga flottante in u locu. Grazie à a planità di a spiaghja di u Sandu in questu locu di a Crimea, l'acqua di mari si calenta u più veloce ch'è in u Mari Neru, cusì à principiu di maghju pò andà à Kazantip per un restu. Altru attrazioni hè u cumplessu naturista in u centru di i tiatru "Lavanda", situatu in un locu abbastanti locu. Allora si vulete passà u tempu nantu à a spiaggia in lu nude, ùn pò senza dubbitu vai à Kazantip!

Famosu per i so platti di sabbia è di Feodosia , è ancu a sabbia si ponu truvà in parechje di i rocca salvatichi di a penisula .