Cosa da vene di Kiev?

In una scursioni per a Kiev, pensate naturale di ciò chì duverà da quì, chì hè veramente originale è caratteristica per questa cità.

Gourmets

Naturale, u primu chì vene in mente hè u famosu cake Kiev. Cumprà u bachezzu Kiev in Kiev hà longu statu una tradizione di visitatori è turisti di sta cità. A ricetta è a tecnulugia anu sviluppatu in u 1965 in a confettura. K. Marx in Kiev. Avà hè un travagliu di cunfisione Roshen, cunnisciutu ampliamente fora di l'Ucraina. U cake di Kiev era un donu à Leonid Ilyich Brezhnev à u septimu anniversariu. Ddu pane hà pisatu più di cinque chilogrammi, è a so ricetta originale ùn hè micca statuassassificata. Ma ùn pudete piglià u pasticcellu. Hè megliu pruvà nant'à u puntu, in Kiev, è compari cù a culazioni domestica.

Unu di i prudutti chì pò piglià da Kiev hè u vinu. L'Ucraina hè un produttu è surtitore di u famosu vinu di u Crimeanu. U vinu "Koktebel" è "Duttore Notturmane" di questa qualità ùn sò micca pussutu acquistà in altre locu.

Un amatori di sapori boni boni apprezzà u gorilka uperu uvizzianu cù u pappaghju, più chè abbandunatu, forsi in una buttiglia di fugliale di rigalu.

Ogni diliziu chì si trova di Kiev, tradiziunale hè u canni. Dognu senza ellu. Hè stu pruduttu in Ucrània in onori, è pudete esse sicuru chì hè a più bella in u mondu.

Hè megliu cumpràllighjate in u mercatu, cù una discussione dilettiva è l'oppurtunità di pruvà immediatamente. E passeggiassi trà i filieri di cummirciali, pudete tastate è cumprà u salitu di salsicce , u bacon affumicate , o trova vareniki di cultu. Quandu torna a casa, sarà pussibule un cene d'ughjornu in Ucraina per l'amici: sausages di casetta è manticeto per fritturi, vareniki cocini in qualchi manera, in un grande tastu in u centru di u tavulu, un vìviri criminali o un gorilka ardente - sia divertente è insospeziamenti gustoso.

In ogni casu, se a casa di strada serà longa, u cani notoriu, cù cù u gorilla, ùn pudere micca resistallu è ùn porta micca a casa à a casa.

In una memoria longa di Kiev

Se ci pò esse una malata di furtuna cù prudutti, duvemu bisognu di ricordu chì ricordi per vene di Kiev. I souvenirs di u Kiev sò cusì diverse chì serebbe definitu di sapè à quale si falla à: dolls, nesting dolls, gzhel, khokhloma, ceramica, prudutti di linu, corsi di u Cossacchju è corone. È pudete ancu cumprà prudutti artighjanali visitate una visita di Kiev. Pò esse ghjochi, motocicletta, carvings, embroideries, fiaschi di pintu, cannili.

Vyshyvanka hè vestitu (cammisa, cammisa) cù pattezzi tipichi brodati in manu. Ma avà sò assai falsi, chì sò micca quasi distingueru da u travagliu artighjanali. Avà vyshyvanka hà diventatu un elementu stylulu di u vistimentu, è pò esse truvatu in a versione moderna.

Un souvenir artisgianu interessante hè un pezzu di lino o un capellu tècnicu. Cosa hè veramente sclusiva. Pudete cumprà un mudellu tradiziunale, o sceglie di una varietà di opzioni muderni cù principii prublemi di pruduzzione è motivi etichi.

Ùn ci sò micca puzzicheghji chjamati è boxes di rigalu, decorazioni inchiutatu di lignu, per a ragiò simplice chì micca anu sappiutu per fuglià ancu, è ùn prudenu di pudè.

U panchina di Motanka hè un amuleto. Questu hè un fornecenu niche in cultura ucraina. Hè u più caratteristicu, anticu è, inoltre, un simbulu bellu. Hè pruduciutu solu cù a manu. Ogni panchju, secondu u modu di produczione, porta u so destinazione. È se truvate una bona nutizie, pudete cumprà micca micca una versione souvenir, ma un veru doll-motanku cun un pedigree.

In ogni viaghju aspite à piglià a più caratteristica per i posti visitati. Ma ognunu a so idea di e peculiarità di questu o quellu locu. Dunque, quale rigali specifichi per vene di Kiev, pudete decide solu.