Cattedrale di Guapulo


Parechji turisti anu impegnu à l' Equadoru per vede u tempiu tremendu - a catedrale di Guapulo. Situatu quasi in u centru di Quito in l'intersezzione di l'anticu, cunservatu da Culumbù, strade, u chjesa è u cunghjuntu monasteru hà diventatu un locu di perigrinu per tutti i cristiani di u paese. A cattidrali di Guapulo hè custruitu nantu à un situ pianu à mezu à l'altuputechi verdi chì partenu Quito da u Valle di Tumbaco. A cattidrali hè circundatu di gorges dilizii è si stendi vicinu à a strada per quale, durante parechji seculi, un distaccu di Francisco Pizarro si truvò à truvà Amazon. In visità, vi cuntene l'architettura antica coloniale è diventa una vista excelente chì aprecia à i Andes orientali è a vallée di De los Chillos.

Storia di a Cattidrali di Guapulo

U primu bastimentu di a catedrale fù custruitu in u 1596 è hà avutu un apparenza assai modesta. Dopu cinquante anni, in u 1649 sottu u dirigenti di u santu prugettu Antonio Rodríguez, a custruzzione di u bastimentu prisentatu. A facciata hè stata finita in u stilu neoclàssicu, è l'altezza di u grande è impunenti cù u cimbalu era finu à 58 m. A catedrale di a catedrali di a catedrale era sculpita in u 1716 è cunzidiratu unu di i più belli in u cuntinutu sudamerica di l'America miridiunali. In u 1696, a seculu scuntrò u Quito è i so vicinanzi, distruzendu i culturi è purtendu parechje disastri à i campagnari è e residenti di a cità. Sicondu a legenda, persone desesperatu pricava à u celu per a preghiera, è u celu l'hà intesu, affirmannu una nuvola di neve cù l'imaghjini di a Mamma di Diu. Dopu ddu tempu, hà gudutu u rispettu è u rispettu universale.

Cattedrale di Guapulo è Quito moderna

Oghje, a catedrale hè cunsiderata un veru tesorus trove di l'architettura religiose di Quito. U so internu hè decoratu cù maravellosi pittura, travagli di l'artisti Miguel Santiago è Nicolas Javier de Goribar. Unu di l'attraversu principale di a cattidrali, u so sagrilla hè a statua di a Virgen di Guadalupe, chì era sculpita di Luis de Rivera è di Diego di Robles. Opposite a cattidrali hè un monumentu à Francisco d'Orellana - u cunquistador è i viaghjatore spagnolu, u scrittore di l'Amazonia. In più di u valore artisticu è storicu di u postu, parechji si trovanu cù maraviglii maravigliosu di l'area circundante.

Cumu ghjunghje?

A cattidrali di Guapulo hè situatu vicinu à u Parcu Metropolitanu, à qualchi distanza da i principali stradi. Per fà rinsignà à u tempiu, hè megliu fà piglià un taxi, o viaghjate à a strada di Los Conquistadores è caminate circa 100 metri à a catedrale.