Avenue of vulcanoes


Vulete mancu appiccià nantu à una camchera pitraca chì, quali grandi vulcani, coperto cù u capicucelli bianchi crescente di neve è di ghiacciu, sò stati alleati? Allora benvenuti à l' Equadoru , à a strada transcontinentale Pan-Americana! A secunione di questa autostrada multitelevelette larga cun una cobertura eccezziunale hè stata cun veste stretta trà dui cateni muntosi. Ogni ghjornu, migghiara di autucere partenu da Quito à u Sud, è scacciate l'altri lochi di u celu, trà elli i 9 vulcani più famusi di l'Equadori. Un tali nome romantica appare cun u lume di u viaghjatore Alexander Humboldt, chì hà scopiatu i vulcani ecuatorii in u 1802 è hè scuncevatu da a bellezza di queste locu.

I pezzi majestic ci aspetta !!!

U principiu di l'Avventura di i Volcani hè in Quito stessu, situatu nantu à i piani di u livate di u grandu vulcano Pichincha. L'ultima eruzzione hè stata registrada in u 1999, in ogni casu, nisuna danni, solu una stufa fina di carna di carna, ùn porta micca. L'Ascent à Pichincha hè assai populari, in particulari da quandu Quito à u vulcano puderete uttene u usu di a via telefunistica più elevata in u mondu - Teleferico. Partenza da Quito along à l'autostrada à u sud, nantu à i costi pozzu vedere i cimi di i volcani di Antisan , Cotopaxi è Ileniz Sur. Ùn avanti assai di questu quì hè un beddu paese ferme u Kilotoa. Cotopaxi hè unu di i vulcani più famusi è populari in Ecuador, scalendu da quellu chì pò piglià 5 à 8 ore. À mezu à u sud - un grande volcanu Sangai, chì si traduce per "scantu". Hè cusì u vulcanu in eru rispinga chì hè stata doing for the past hundred years. L'ultima eruzzione hè stata registrada in u 2006-2007. In seguitu à questu - u vulcanu Tungurahua, una erupazioni potente di chì hè devenu in a primavera di 2016. Hè sorpresa, cù una attività vulcanica such activida, l'aria vicinu à a Vicunia di i Volcani hè densamente populata, i residenti percienu l'affettu di fumari com'è una materia di sicuru. Un altru gigante trà i volcani, Chimborazo , hè un altu di 6300 m (sicondu parechji fonti) è hè u puntu più altu di l' Equadoru . À u so pede, u Guayas riva u fiumu, l'arteria urale più grande, u simbulu di u paese.

Strada per mezu di i nubi

Per i fannijiet di impressioni stremi è sfarenti, puderete vede à l'Avventura di i Vulcanoi da a finestra di a furmazione, chì viaghja in gezechi strette è ponti di sopra à i monestru. Questa hè a via "U Nilu di u Divilu" , chì hà hà cunsideratu a fama per unu di i più periculosi in u mondu. Ricertamenti, u dipartimentu turisticu di l'Equadoru hà ricivutu permessu da u bastimentu in ferroviaria per aghjunghje un caru turisticu distinatu à i treni. A ruta principia in i lochi altri, in a cità di Riobambe , passa vicinu à u vulcano Chimborazo è discenda in i veri bassini tropichi in u Simbabwe. Malgradu à e cundizioni cumunu in u carru, i turisteru si prefettenu seguità l'esempiu di residenti lucali - in u tettu, perchè ci hè una vista stuposa di quà. E questu hè l'unica scelta per arrivà à i Grandi pianchi di l'Equadoru.

Cumu ghjunghje?

L'Avventura di i Volcani principia in a parti miridiunali di Quito è discende 300 km à u sudu, à a cità alta di Cuenca . A via ferroviale hè una durata di circa 100 km, principia in a cità di Riobamba è ancu alcanza quandu quistione à Cuenca. Ritorna da Quenza à Quito pò esse un volu di airline, admirenti l'Avenione di Volcani, ma digià da l'aria.