U maritu spetta à u ghjovanu

Ughjettu hà fatti piatti per u futuru. Cumpressu u so nidu è, forsi, hà diventatu già è mamma. Inseme, anu vistu per decenniadi. È di colpu, cum'è un perutu da u celu: u maritu dici chì hà amatu l'altru, è ella, l'altru, tornerà esse ghjucatu.

L'ultima spessu spiegà particularmente nantu à u nostru orgogliu. Pare chì u fattu assai chì u maritu spiccò a famiglia pare ch'ellu hè impurtante, ma pare di voi chì questa circustanza fa a so sughjesta d'una manera indecente. Sapete capunanzu cumu quandu a so spusata seranu chjosu per u fattu chì u maritu ùn hè micca solu parte, ma à i più ghjovani.

À quelli tempi, hè tentatu di fà a culpa di a vostra età per tuttu. Cumu l'anni hà pigliatu u pedace, è u specchiu piacenu menu. E voi, cum'è donna, ùn representanu micca qualcosa di voi stessu, perchè qualcunu ùn ùn parlava micca di l'esercitu è ​​di l'età di Balzac, a vita hà dimustratu chì u ghjovanu pò fácilmente sottumessi à tutti l'altri vantaghji nantu à l'anni.

Eccu i pinsamenti chì sò i più dannusi. Firmà. Ùn hè micca à a vostra età, più precisamente, solu micca in questu. Ùn pigliate micca a responsabilità di ciò chì successe in a vostra famiglia. Ci sò dui opzioni: forsi u vostru maritu hà veramente amarevuleva una altra donna (perchè ùn nimu hè assicuratu), o in a vostra rilazioni hà longu qualcosa di cracke, chì deti una fossa.

U maritu ùn hè micca solu truvà un ghjovanu, hà truvatu quellu chì ùn hà micca:

Quandu un omu ùn hà micca bè di u sopratuttu, hè spessu sopratuttu da una crisa di età medievale, è ellu pruvate di ritornu à u circhiu di giovani è diventimenti. Ma pudete tù è a famiglia, per vultà tutte e crisi in vita cumuna.