Metodologia Montessori

U metudu di Maria Montessori hè unu di i metudi integrati più preziosi è efficace di u sviluppu primu. Assicuratu da u so creatore, educatore è dutturore di scienzi medichi, stu sistema di furmazione hè stata implementata in u 1906 è hè stata utilizata extensamente in tuttu u mondu, chì permette risultati sorprenimi.

Principi basi di u metudu Montessori

U metudu hè basatu nantu à l'axioma di chì ogni zitellu hè unicu è esige un accortadoru speciale per l'educazione è a furmazione. U sistema di furmazione cuntene trè cumpunenti: u maestru, u zitellu è l'ambienti. Hè fundamentu nantu à trè principii fundamentali:

Chì duverà parechje a classe Montessori?

Per sapè è educatu un zitellu in Montessori, hè bisognu di organizzà l'spaziu circunore in una manera speciale. A scola in quale a classi sò stati dividuti in cinqui zoni tematichi, chì ugnunu di u quale hè chinu cù i materiali didactichi pertinenti:

  1. Zona di a vita reale . Quì u zitellu scegla per pratica di maestru di l'azzioni chì serà utile à ellu in a vita: lavare, stessi a robba, vitture freschezza, pulizziari, purificati i scarpi, alluminati i cordone è buttone buttone. A furmazione hè discretta, in una forma playful.
  2. Zona di sviluppu sensu è di mutore . Ughjettiva materii didattichi, designati per insignà u zitellu per distinguish diverse textures, materiali, formi è culori. In paralelamente, a visione, audioma, memoria, attenzioni è sviluppu di u mondu prufessori se desarrollanu.
  3. A zona matematica aghja materiali, chì u zitellu saperà u cuncettu di quantità. Inoltre, per esse in questa zona, elabureghja lògica, attenzione, assiduzza è memoria.
  4. A zona di lingua hè furnituata in tale manera chì u zitellu pudaranu studià littri, sìllabbi, amparate à leghje è scrite.
  5. A zona spaziu hè diretta à cunnosce cù u mondu circundante, i fenomeni naturali è i prucessi.

A popularità di a tècnica di sviluppu iniziale di Montessori hè criscente, è i maestri creatori sò esperimenti cù l'addituzione di novi zoni per un sviluppu più versatu di u zitellu, per esempiu, a zona di l'arte, u mutore, a zona musicali. Se vulete, i genitori pudite riaccamarà a classa Montessori in casa, dividendu l'abitazioni in i zoni adattati.

Material didatticà

I materiali usati per a classi cù i zitelli in Montessori sò stati disignati cuncepiente e caratteristiche antropulogichi di i zitelli, cum'è i so periodi sensittivi, chì Maria Montessori hà propria per u tipu d'attività chì porta à questa età. Queste materiale susciteghja in l'intrudu di zitellu in a cognition, attivate u prucessu di autore-cuntrollu, aiutanu à sistematizà l'infurmazioni ricivuti da l'esterniu. In u prucessu di u mutore è u sviluppu sensu, u zitellu sviluppa spiritualmenti, è i partiti indipendenti per i zitelli cù material Montessori preparanu per una vita attivu è indipendente.

Maestru Montessori

A cumpagnia principali di u maestru in u sistema di sviluppu di u Montessori hè di "aiutà". Eccu, ellu crea una cundizioni per i classi è i vechju da u partitu, mentri u zitellu elettu ciò chì farà - u sviluppu di e cumpetenze domestica, a matematica, a geografia. Interferisce cù u prucessu solu quandu u zitellu ùn sanu micca ciò chì facenu cù u materiale didacticu ch'ellu hà sceltu. À u listessu tempu, ùn deve mancu fà nunda, ma solu spiecanu à u zitellu l'esencia è dimustrà un pocu esempiu di attività.