Styles di famiglia

A natura di a relazione trà i genitori è i zitelli hè u puntu di l'evoluzione emutivu è fisicu di u zitellu, a furmazione di a so persunità. Spessu, l'adulte sustene i zitelli, cunsistenti in a so pròpia experience, ricordi è intuizione d'infancia, chì ùn hè micca solu. U fattu hè chì u stilu chjamatu scrittu per l' educazione di famiglia pò avè i cunsiquenzi più imprevisibles.

Ciò chì determina i carattici di l'educazione famigliali?

Piuttostu spessu, criendu un zitellu addiventa un veru problema per i genitori. Numerosa bundanza o permissiva, stimulazione o prigione, tutazione eccessiva o conivenza - sti e altri punti polistici raramenti trovi sò cumuni o purtanu à a mancanza di un principiu solu di a criazione di famiglia. È in u primu postu i zitelli soffrenu di tali "politique".

Induditoriamente, i metudi di educazione sò influenzatu da e caratteristiche di a relazione trà l'adulte, l'esperienza è a tradizzioni famigliali di e generazioni precedente, è assai altri fatturi. È, sfurtunatamenti, micca tutti i paisani capiscenu chì u so cumpurtamentu in u futuru pò causà maiò irreparable à a salute mentale di u zitellu, è ancu complicate significativamente a so vita in a società.

I psiculoghi è i duttori distìnguinu quattru formi basi di l'educazione famigliali, quellu chì hà e so sustituzzioni.

Ei mètudi di l'educazione famigliali sò?

Da u puntu di vista di a psiculugia, u stilu più accettavule d'educazione famigliali hè demucraticu . Tali relazioni sò basati nantu à a fiducia è l'intelligenza mutuale. I parechji pruvate d'eseguisce e dumande è i prugettu di u zitellu, mentre chì incuraghjenu rispunzabilità è indipindenza.

In questi famìglie, in a priurità di valori è interessi cumuni, tradizzioni di famiglia, avientu emuzionale per ognunu.

Hè difficili per i zitelli in famiglie cù un metu autoritario di influenza . In questu casu, l'adulti ùn pruvate di discutiri i so dumandesi, o più benistà u prublemi. In u so parolle, u zitellu deve incondunamente ubbidiscenu a so vulintà, è altrimenti l'amparenzi richieste o piriodu fisicu seguitanu. U cumpurtamentu autoritariu raramente cuntribuisce à a furmazione di relazioni cercati è fiducianti. Ancu à l'età più vechja di i zitelli, ci hè un sensu di temeriche o culpabili, un sensu constantu di cuntrollu esternu. Ma se u zitellu si pò esse liberatu di u statu oppressivu, u so cumpurtamentu pò diventà antisocial. Ci hè questione quandu, incapaci à soprappiunà pressu constante da i parenti, i zitelli sò suicidi.

Stilacciu di l'educazione hè l'altru estremu, induve ùn ci hè casi nisuna restrizioni è pruibbizzioni. Spessu, una attitudina cunnannante hè causata da incapacità o di disprezza di i genitori per stabilisce certu regule di cumpurtamentu. Un tali principi di crianza pò esse cunsideratu da u zitellu cum'è indifferenza è indifferenza da parte di l'adulti. In u futuru, questu feranu à a furmazione di una persona irresponsibile, incapaci à piglià à cuntà i sentimenti è interessi di l'altri. À u listessu tempu, sti zitelli sperienze è insecurity in e so capacità.

Parechji disfunzioni è cunsiquenzi anu ancu un hyperope . In e famìglie, i paisani incondialamenti cumpiacenu tutti i capricci di u so ziteddu, mentri ùn ci hè nisuna règula è restrizioni per questu. U risultatu di stu cumpurtamentu hè una persunità eccitrica è emotionali immature, inadimata à a vita in a societa.

Un sbagliu cumuni di a criazione di famiglia hè a mancanza di una pulitica unificata, quandu e regule è esse di a mamma è di u papà sò diverse, o depende di l'umore, u benessivu di i genitori.