A mezchelata di Al-Haram


À l' Arabia Saudita , in a cità sacra di Meca , hè u sacru principali di i musulmani - Masjid Al-Haram. Ogni annu durante u ghjornu, i milioni di peregrins di tutte e mondu u mondu a visita.

A storia di l'apparizione di a mosche sacra Al-Haram


À l' Arabia Saudita , in a cità sacra di Meca , hè u sacru principali di i musulmani - Masjid Al-Haram. Ogni annu durante u ghjornu, i milioni di peregrins di tutte e mondu u mondu a visita.

A storia di l'apparizione di a mosche sacra Al-Haram

Gran, projbitu, riservatu - questu hè u nome di a mezquita Al-Haram in La Meca, è u sacru principali di l'Islam - a relic di a Kaaba - hè mantene da quì. Sicondu i scrittu di u Koran, in questu locu Abraamu stabbilìu a Kaaba da u cumandamentu di Alà. U prufeta, sottumendu à a revelazioni, parlava di stu situ islamicu santu, à quale tutti i musulmani anu bisognu di fà una peregrinazione almenu una volta in a so vita. In u 638, a prima cuncipitu di u tempiu principia à a Kaaba, ma hè diventata famosa dopu à 1570. U cantonu orientali di a Kaaba hè stata corona cù una petra nica cunfina cun un rimmu di lignu. A legenda musulmana li dice chì sta petra hè statu prisenta da Diu à Adantu comu signu di ripintenza in i peccati.

U sacru Kaaba è u ritu di u tawaf

A Kaaba hè u santariu di a mezquette Al-Haram in Mecca, hè rapprisintatu in a forma di un cubo. À l'àrabbu, a parola "Kaaba" significa "un locu elevatu, vicinu da rispettu è onore". I cantoni di u sacru hè dirigutu à e diverse direzzione di u mondu, ognuna havi u so nome:

U cantonu orientale hè impauritu cù una "pedra di u perdonu", à quale deve tuccà per l'espaldi di i peccati. L'altezza di u custruzzione cúbica hè 13,1 m, larghe - 12,86 m, durata - 11,03. Peregrini chì arrivanu à a mezquette Al-Haram, passanu u ritu tawaf. Per a so esecutà, hè necessariu di sguassà a Kaaba anti-sensu 7 maniche. I primi 3 circles passanu à un passu veloci. Quandu duvete esse realizatu u rituali, i pelleotti rializenu parechji rituali, cum'è di pricà, cuddaru, bessone, toccu, ecc. Dopu chì u periculu pò accade à a Kaaba è dumandate u perdonu di i peccati.

Maistra di l'architettura di l'Arabia Saudita

Originamenti a mezquita Masjid Al-Haram era un spaziu apertu cù u Ka'ba in u centru, circundatu da culleghi di lignu. Oghje hè un grande complexe cù un spaziu di 357 mila metre cuadru. M. in quale ci sò edifizii per diversi scopi: edifici per preghieri, minaretos, camere per abuluzioni. Ci sò 4 entri principali è 44 addiziale in a moschea. Inoltre, dopu a ricustruzzione in u 2012, a moschea hà assai avantaghji tecnulogichi. Per a cunvenzione di peregrino, escaliatori, calefatturi, signalosti elettroni è unicu travagliu di cunsacratori elettricu.

A principal feature sò i minareti. Iniziatupamenti eranu sei, ma doppu a custruzione di a Mezchea Blu di Istanbul , chì hà u stessu numaru di minareti, hè decisu di finisce un pocu più. Oghje, a mosche di resa à Mecca hà 9 minareti. Cunsigliate u complexe architecturale di a mezquette Al-Haram in Mecca in a foto sottu.

Perchè a mezquita al-Haram chjamava u tabù?

À l'àrabbu, a parola "haram" hà parechji significati: "inviolate", "prohibitu", "locu sacru" è "sancte". Da u principiu, in a zona vicinu da a mezquette sò stati sottumessi à a più stretta di prutezione di morte, lotta, ecc. Oghje, u territoriu pruibitu tutale di altri 15 km da i mura di Al-Haram, è in questa scona per fà e battagghi, per ammazzà e persone o animali hè impeditu. Inoltre, i so musulmani ponu passà in stu territorio, è per quessa, rappresentanti di una altra fede trattà l'espressione "mosque projettata" in questu modu: hè pruibitu per parechje à i pagani.

Furmatii interessanti di Masjid Al-Haram

A mezocche Kaaba in Mecca hè citatitu assai volte in u Qur'an. I santu è reliques facenu unicu in a religione islamica. Questu interessi hè cunfermatu da parechji fatti:

  1. U prufeta Maumettu. U fundatore di l'Islam hè vinutu in 570 quì, in Meca.
  2. A mezecita più grande di u mondu hè, ovvi, Al-Haram.
  3. Pietra nica. Inesessuali, era biancu, inghjuliatu da i peccati è di l'affittu di l'umanità, è dopu avè tocatu da a canna di u Profeta MaDmadiu, diventò un capellariu.
  4. Kaaba. Coperta coperta cù u velu di serra siciliana (kisvoy). A parti suprana hè decorata cù lettera d'oru brodata da u Koran. A porta à a Kaaba pesa 286 kg hè fatta di 999 oru.
  5. Sarracini. A mezchelata di Al-Haram, fora di a Kaaba, hà 2 altri sacri in i so pareti: u pozzu di Zamzam è Makam d'Ibrahim.
  6. A famiglia Bani-Shaibach. U Profeta Muhammad eli scandutu di sta tipu per a prutezzione di l'objet sacru. À questu ghjornu, sta tradizione cuntinua. I membri di a famiglia Bani-Shaibah sò u solu guidu di i chjavi di i porti di a Kaaba. Ancu passanu 2 volte à l'annu di paese à a Kaaba: in fronte di u Ramadan è 2 settimani di prima di l'Hajj.
  7. Qibla. Tutti i musulmani u pricate, vultendu i so carichi à Meca, più preciosa, à a Kaaba, guardatu in questu. A tradizione musulmana hè chjamata "kibla", i.e. direzzione per a preghiera.
  8. I Pilgrims. In u 3 terri ùn sò micca abbastanza per tutti chì volenu pricà à Allah. Molte musulmani sò abbitati à i tetti è in i paludi d'orazione.
  9. Skyscraper Abraj Al-Beit . Grazie à a popularità di Al-Haram à u circondu, l'infrastruttura hà megliu. A manu ghjustu davanti à a mezquette hè stata creata a più grande in l'Arabia Saudita, razzo di ghiaccio Abraj al-Bayt, una di e turroni chì hè un hotel . Da i so finestri, i clienti ponu ammirazione di a grandezza di a religione islamica.

Induve hè a mezquita Al-Haram?

Per vede a moschea sacra di l'Arabia Saudita, avete bisognu à a parti occidentali di u paese à a cità di Mecca. Hè situatu à 100 km di u Mari Rossu. Perchè i peregrins custruìanu un trenu specialu, è, grazia à questu, da Jeddah à Mekka pò esse ghjucatu da una linea ferrovia distinta.

Attribuzione di visità a moschea

A mezchelata di Al-Haram hè a parti più impurtante di u patrimoniu islamicu. Sicondu e liggi di l'Arabia Saudita, l' ingressu à u territoriu di a cità da quelli chì ùn professanu l'Islam ùn hè micca pruibitu, è micca ogni turistu pò apprezzà a bellezza di u decoru internu è esternu di Al-Haram. Per i musulmani, l'ingressu à a mosche è sempre oghje, in ogni mumentu di u ghjornu o a notte.

Cumu per arrivà à Al-Haram?

Pudete ottene u locu cù auto: