Articuli di u ghjuvendu à u 9 di mese cù i so propria manu

Per esse imbuvati cun rispettu è gratitude à i veterani - questu hè u scopu perseguitu da e lezioni tematichi è di l'esibizzioni chì sò in u kindergarten è i scole in vigilia di u 9 di maghju. In u prucessu di preparazione per esse avvenimenti, i zitelli sò intruti in i principii attributi di u vacanze è a so storia. Di sicuru, carusi è ricordi facenu u so travagliu. Fate cù manichi chjuchi da u core, l'articuli di i zitelli per u ghjornu di a Vittoria sò cunsiderate the best presents for veterans.

In seguitu, bastammu nantu à u mumentu di cumu fà un articulu di u 9 di ma 9 cù u zitellu è offre un'offerta interessanti.

Classe maestru: articuli per u ghjurnale per u ghjornu di a Vittoria cù i so propria mani

Esempiu 1

L'Ordine di a Guerra Patrioti hè unu di i simboli più famosi di a vittoria. Avemu bisognu di fà un magnetu in questa forma.

  1. Pigliate dui foglie bianchi da u quadru squadre cù i costi di 21 cm. Foldomà in mezzu. Cusì, avemu aduprà da pruduce dui esposti.
  2. A più longa à a linea di linea per una distanza di 7 cm fannu una marca. Allora portanu a cantonu più bassu à sta marca è fate la carta. Eghjughe parechje sò fatti cù a second sheet.
  3. Allora aghjustate a cima di u cantu in u core, novu, a listessa cosa chì facemu cù a segonda opara.
  4. Conghjugge i questi da una manera chì i costi di a foglia coincidinu.
  5. Più da a cantina superiura femu una linea per formar un triangulu cun angolo right. In u so basso undersi 5 cm è scogliu una linea recta da u puntu resultanti à a cantina superiore. Agghiari la pratica à mezu.
  6. Eghjugini simili sò realizati cù a seconda pieza, solu misuranu a fondu di 2 cm.
  7. Avanzate avemu unificatu a prima pezza è dàchja i so viti à u mezzu.
  8. Rice a foglia è pigliate una cima di u stintu. Tagliatu u cuntour.
  9. Qualcosa di modu différenzale facemu cù u sicondu - elaburà una ligna, scaffendu u superfluitu, hà allughjatu è avè ottinutu una struttura normale, cinque punta. Appena appricà à u cartone, cercle è tagliate.
  10. Avemu chjappà un cercolu da un cartuni, circundarete un magnetu è ancu tagliatu.
  11. Scorredemu nostri astri è i circles.
  12. Dopu, circundarete u magnetu nantu à un pezzu di carta, è nantu à u filu resultanti chjama una soccia è un marteddu.
  13. Dopu piglià una pistola è un sapuri. Scorredemu i sculture, lasce secca è esce.
  14. L'ultima tappa di u nostru travagliu serà l'assemblea di i partiti. Cù l'aiutu di scocacciu du cielce di ghiaccio, retraghemu i travaglii in l'ordine, cum'è mostru in a photo.
  15. Avà sapete cumu fà un articulu maravigliu per u 9 di maghju.

Esempiu 2

U ghjornu di a Vittoria ùn si faci senza fiori, tradiziunale i veterani sò dati carnati. Intendemu à maestru a tecnica di crià issi belli fiori.

  1. Pigliate una napkin di quadru di quadru è aghjunghje, cum'è mostra in a photo.
  2. Sente, fate a basa, fate un tallo è fogli.
  3. Agghioru i fugliale è cunsigliate l'arme nantu à i petali.

Avà ponu assume chì l'articuli di i nostri articuli di u 9 di maiu, fatti da elli, si sò pronti.