Partiti ecològichi per i pre-maistri

I ghjucazioni mediàvuli in a kindergarten sò assai impurtanti per a furmazione di l'idee ghjuventù di i zitelli di u mondu circundante, a natura vivante è inanimate. Puderanu assai alegria per i zitelli, se u maestru pruvà a diversità di ghjochi nantu à tematica ambientale. A spicità di i ghjuculi ecològichi per i pre-maistri hè chì u materiale dispostu à u zitellu ùn deve solu esse utili è informattivu, ma ancu interessante. Per quessa, hè megliu per aduprà e ghjucatori ecològicu per i zitelli chì participanu à zitelli in participazione attiva in u ghjocu.

I ghjochi per l'educazione ambientale

«Tuk-tuk»

Regoli. Solu quelli figlioli chì sò numinati da u educatore abbandunate u circhiu.

U cursu di u ghjocu. I figlioli sò sughjetti in un circhiu; quattru (cun ​​elle u maestru accunsente cù quessa prima di u ghjocu) palesa l'animali (un gattu, un cane, una vacca, un cavallu). Queste omi sò quì sottu u circhiu. "Cat" vene à un cercolu è colpi: "Tuk-tuk-tuk". I figlioli dumandenu: "Quale hè quì?" "Cat" risponde "meow-meow-meow". "Hè un gattu", credenze di i zitelli è dumandanu: "Vulete a latta?" "U ghjattu" entra à u mezu di u circhiu è si pò esse li latti. Dopu lu cat, un "ghjacaru" avvicinavanu à u circhiu, è parechji rispunse e risposte. Appena sfacciate in altri animali. U jocu hè ripetutu à 2-3 volte.

«Tienda»

Material. Patati, palloncilli, cipudine, pittati, tomate, cucumisani, fagioli, zucca, o manzanas, prugna, pira, ciliegie, raspberries, pasti.

Regoli:

  1. Dicente bonu à u vinditori è ringraziate pè a compra.
  2. Corregiate è chjamate i vegetali è i frutti chì voi cumprà.

U cursu di u ghjocu. U maestru dice: "Arrechisce una tenda. A buttone hà parechje parechji legumi o frutti. Tandu cumulerà Cirillu cum'è u vinditore, è tutti seremu allora. Cuntenece chì verdura (frutti) sò in a nostra tenda è chjamanu ". Sparte ci spiega li reguli di u ghjocu: "Ne turnemu à turnà à a tenda è vulete cumpensà. Prima puderaghju andà à a tenda. " U tutore vene in a tenda, salute è dumande à vendenu patate. U "vendeur" detti e patati (mette nantu à a tavula). Allora i figlioli sò intruti, è u vigore tutte l'implementazione di e regule di u ghjocu.

"Ciò chì cresce in u Forêt"

Regoli:

  1. Quale hè dettu di u modu incorrectu, induve l'fiora crece, dà un phitimu.
  2. Quellu chì ùn hà micca scrittu un errore.

U cursu di u ghjocu. U maestru chjamanu i fiori, è i zitelli devenu dettu rapidamente quandu i fiori cultivate. U campu, i campi di i fiori è u campu deve esse chjamatu mixed, per esempiu: rose, calendula, camomilla, campane, bucaneve ...

Trasveni mediate in ambiente

"Hè a piova"

Regoli:

  1. Solu sò sti zitelli chì sò chjamati da u educatore.
  2. Pudate nantu à i chjassi solu dopu a parolle di u tutore "pruclarà".

U cursu di u ghjocu. U jocu hè ghjucatu nantu à u situ. U zitellu si pusonu nantu à i chaisi, disposti in dui fila, cù i spaddi una a unu. U presentatore hè sceltu. U primu prisentore - u maestru - aborda i zitelli è dumanda chì "ligumi" o "frutti" sò "mentre" (i zitelli accunsenu cù l'altri). Allora ellu cumencia à camminà versu i zitelli è dici: "Hè assai crescente per esse prima di l'estiu è vai à u mercatu. Ciò chì ùn hè micca! Quante vegetale, frutti! Ochji currinu nantu. Allora aghju anu cuminciatu prima, è andò in u mercatu per cumprà culori verdi di coccu borsch. Prima, aghju patata, dopu carotte, beole russa scura. Eccu i capi di col. Hè necessariu di piglià una! Raisins mittenti vicinu di cipolle verde. Aghju pigliu in u mo purse. Eppuru, senza i pumati, sarà un borsch deliciosu? Quì ci allura nantu à u tagliu, u pumu rossu è corpu.

Nustri - "ligumi", chì l'educatore chjamanu, si avvicina è seguità. Quandu u maestru hà cumpratu tutti i ligumi necessarii, ellu dice: "Eccu un borsch deliciosu! Avemu prumessu di casa, altri ... serà acqua!

Sènghjenu a "pass phrase", i zitelli spuntanu è si sò nantu à e maghjeria. Quellu chì ùn hà micca spaziu spaziu, diventa u cumandamentu.

"Truvà un paru"

Material. Fiori - dandelions, campane, chamomile, crappi, dadioli.

Regoli:

  1. Dopu a parolla di u tutore: "Eseguite e manicures - mostra i fiori", stinniu e mani è fighjate à i fiori.
  2. A l'esempiu: "cercate un coppiu!" Truvate un ziteddu chì hà a stessa fiorita.

U cursu di u ghjocu. Ogni zitelli riceve una fioritura è l'esconda detta a so back. Quandu i fiori sò per tutti i zitelli, u maestru prupone à fà un circhiu, è dice: "Sacciu e mani, mostra i fiori". I figlioli stinniu e so armati è guardonu à i fiori. A parolle di l'educatore: "cercate un coppiu!" U zitellu cù i stessi culori sò diventati.

Un ghjocu simili pò esse realizatu cù e foglie d'arburi.

Ùn scurdate micca chì u ghjocu cum'è un metudu di l'educazione ambientale è di un modu di l'educazione ecologica hè a megli manera di fà u ghjocu à u mondu chì intornu à ellu, per attivà u so vocabulariu annantu à questu tema, hè assai più intensiu per paragunà è generalizeghja i fenomeni osservati, travagliu nantu à u situ, è ancu avè cura di i pianti interni in u kindergarten.