Applique "Birds"

L'adultu pò offre à u zitellu per creà una soluzzioni "uccello" di varii sugetti: l'uceanu in l'invernu, un pappellettu nantu à i rami, avanguage, pezzi fabulosi , u tarritoriu d'avicularità, l' appiccicazione "birdhouse" . Prima di inizià creazione cù u so figliolu qualchissimu artefacte nantu à u tema di l'uccelli, pudete attentà nantu à a strada, in u parcu, in i boschi, in u patiu vicinu à a casa. In questu casu, anu prestu attenitu à e peculiarità di a struttura di u corpu di e diverse spezii di i pani è e so funziunalità distintiva (grandore, culore di piume, etc.). Per assicurà chì u zitellu puderà chjaramente cunvey all the features of the structure of birds, i so movimenti è e posture necessanu di vede a so vita ordinaria: cumu si drissi acqua da una puddle, cumu per peck seeds, "cumunicanu" cun l'autru. Questa osservazione avarà da aiutà à crià in i zitelli è l'amori in relazione à i criaturi picculi.

Per cunsulidà a cunniscenza guadada durante u caminu, pudete invitarle u zitellu per creà una appiecu nantu à u tema "Birds".

Applique di carta culurata nantu à u tema "Birds"

A cosa più interessante per un zitellu sera creatu un articulu artificiale, se l'invita à cercà e so palme. L'applicazione di u calore d'ave, cuncessione in forma di mani, vi permettà à u zitellu piacè sperienze un sensu d'orgogliu in a creazione ndipinnenti di un cumplessu cum'è complexa, ma micca insanemente interessanti. Questu avete dumandatu:

  1. Pigliemu colti di carta in una quantità di almenu 10 sette. U principale è u zitellu face i so palme nantu à carta culurata. Allora ci hè bisognu à taglià u dettu resultanti di l'articulu. Cusì, avete bisognu di un grande numaru di palmi di diversi culori.
  2. Da u pianu nettu culemuleghja u corpu di l'uccelli, da un pattu blu - a parti suprema di u capu.
  3. Pigliemu i palmi nantu à una carte bianca di carta in una forma caòtica, formannu a cuda di u pede di focu.
  4. In u corpu di u pede agghicamu un confetti culuritattu. U oviferu hè prestu.

Appuntamentu "Homebirds" per i zitelli

Serà interessante per u zitellu per fà un travagliu fieru da un carta culurata nantu à u tema "Avicari domestici". Dopu à avè acquistu cù l'acelli di u bastimentu di i vaccini, u zitellu vole rireverà u stessu uccello cù i so mani. I parechji puderanu pruponenu per creà, per esempiu, un ango fuddinu. Per l'appiecazione necessariu:

  1. U zitellu sceglie un pezzu di carta culurata per u sughjettu di u gustu.
  2. Da u cartulare giallu avemu tagliatu dui cilugni: un grande è u sicondu più chjuve.
  3. Da u paperu rosu preparanu tutte trè trianguli (bocca è pierlie) è dui cilesti finti (esse seranu i peri).
  4. Purtate nantu à u culore di culore prima un grande circhiu (tronu), è dopu un pianu (questu hè u capu).
  5. Da quì sopra à un curnutu chjerchju cù u cola un triglaghju rosse - hè una bocca.
  6. Per isterociremu culu cù dui strippi rossi è duie triànculi versu elli.
  7. Ci ponu esse finisci di l'articuli: nantu à u corpu ponemu i piume è l'hà spulatu cù cola. In a parti suprema di u capu, aghjustà un glaze plastificatile preparatu. L'articuli di l'ango anche falu hè prestu.

Applique da figuri geografichi "Bird"

Per elaburazione di u spaziali in un zitellu è acquistà cù u cuncettu di figuri geomettichi, puderete suggerisce chì u zitellu farà una applicazione d'un pappaghju da u pappu colore in forma di figuri geomettichi. Per quessa, hè necessariu di preparà i materii:

  1. Hè necessariu stampà un mudellu in anticipu cù i figuri geomtrici chì anu usatu per creà un pappu.
  2. Allora, applicendu un patronu nantu à u colore stampatu, tagliate a forma geomètrica sicondu i culori chjamate u patronu.
  3. Guidata da u schema, l'adultu dimustra prima à u zitellu cumu per doppia di a figura di l'uccelli.
  4. Appena, u zitellu aghjusta automaticamente e parte, paragunendu l'applicazione resultanti cù u sample. L'artighjanali hè prestu.

A creazione articuli cù u zitellu ùn hè micca solu un prucessu interessanti, ma ancu di cugnitivi, chì vi permette di sviluppà a creatività, u pensamentu, l'imaginazione, a perseveranza è a precisione.