U Giardinu Reale


In u 1606, per ordine di u Rè di Dinamarca, Christian IV, hè stata creata u più visitatu è u più anticu parcu in a capitale danica. U Giardinu Reale (Kongens Have) in Copenaghenu furnitulà u nobile raligru cù frutti è vegetale freschi, d'arbe di a aromaterapia di a famiglia reale, erani cultivati ​​rosati, quali eranu stati diculati cù alcune cù u salottu. In u mumentu u parcu hè un locu predilettu per i ghjocu, yoga è meditazione cù i residenti lucali è una di l' attrazioni turistichi .

Chì pudemu vede?

In prima, in u cori di u giardinu, era custruitu un picculu cespugliale chì hè cultivatu è hè issa unu di i castelli majestuosu di Danimarca cù u bellu nome di Rosenborg . U giardinu hà un labirintu cumplicatu tipicu di l'stili baroccu: una casa ottenimentale di u estiu, i strade di Kavalergangen è u Damegangen, u Pavilionu di Hercules è a caserna di u reale. In u parkanu sò una varietà di sculture è monumenti di a cità. Per esempiu, ci hè una statua di Hans Christian Andersen, una statua di "Horse and Lion", installata da l'ordine di u rè cristianu, u lione di cobre, etc.

Cumu visita?

Per arrivare à u parcu in Copenaghen , pudete aduprà u trasportu pùblicu . I buses regiunali corse in u parcu 14, 42, 43, 184, 185, 5A, 6A, 173E, 150S, 350S. Pudete ancu ottene u metro - vai à l'stazione Nørreport. Pudete ancu avvicinà da u caru pagatu , ancu s'ellu u modu principali di trasportu per i Danesi hè una bicyclette.

U Parcu pò esse visitatu da u prezzu, è l'ingressu à u Rosu Casteddu custruite 105 kroone per adulti, entrata libera per i zitelli sottu à 17 anni. U tempu di visità u parcu è u casteddu - in l'invernu di 10-00 à 15-00, in l'estiu - da 9-00 à 17-00.