I celu più stylish 2013

Ogni annu celebriti ùn cessate di maravigliate u publicu. I tragetti anu diventendu annantu, più interessanti, à volte ancu assurdu. Alcune stelle ùn ponu vantate di u gustu. I critichi ùn anu micca mpirtitatu à tali persone. Ma ci sò quelli chì sò merchenziani cunsiderate i celebriti più stylish. Pensanu beni in u so vestitariu, e si meritanu a famiglia.

Luglii assuluti di i stili più stylish

Una lotta di magazines publicate qualificazioni di i stili di più Hollywoodi stylishu è micca solu. Lu winner in la moda di razza vinni per Kate Middleton. Hè cè famoso per u gustu impeccable, ancu i critichi ùn ponenu micca argumenti cun questu. I so vistimenti sò eleganti, spessu cutati di u cummerciale, è più impurtanti sempre cunbilitati cù questu o quellu avvenimentu. L'attinzioni particulare si merita l'attrice Carrie Washington. Dificenti assai adulteri in a so direzzione. U publicu, in particulari i critichi di a moda, hè in cuntrastu cù u fattu chì sta picciuttedda porta una catifa russa. Comu pratica vi mostra, i stili superiore stili inclusi no solu i donne, ma ancu l'omi. U capu indispittìvule trà a mità maschile di a pupulazione in a spiegazione à vestitu hè Justin Timberlake.

Pruvate micca di ritruvà

I perchè i nomi più ghjustu qualcosa pò esse surprised. Una stilosa perfetta in a selezzione di i tragetti più stylishi pò fierru star Carmen Del Orefais. Stu modellu di 82 anni di l'amazza tutte e cose cun forza di sceglie ghjochi. Hè elegita è chic. Una volta, hà comprobata, circustandava per Vogue.

A ricunniscenza à l'altri pò esse presumirate di Jessica Chestane. Zoya Saldana, a stella di Avatar, hè u megliu in robba i jeans. Cù a so cumpagnia di visti ponte classic, Emma Stone fa un travagliu excellentu. U so cumplicità cumposta hè Solange Knowles, una talentosa attrice, Sister Beyoncé. Questu fashionista hè cunnisciuta com'è una donna riesceva quandu vi aiuta à scelta ghjente.

Fù l'stili più stylish sò Kate Bosworth, Lily Collins, Nicole Richie, è Gwyneth Paltrow , chì particularmente distingenu sè - La rivista di u populu a ricunniscì a donna più bella in 2013. Inoltre, hè una di quelli chì sò famusi per a so capacità di vestitu. Sarah Jessica Parker pò si vantava di i vistimenti chic di noite è micca solu. Ma in una vita cumuna ordinaria, ella prefè à vestisce è cunfortu. Parechji altri ospiti aderenti à u listessu principiu. A chjave per a successione di scelta hè l'abilità di capiscenu quale è duv'è puderebbe andu bisognu di vestitu.