Thyroiditis Hashimoto

A tiroiditis di Hashimoto - o la tiroiditis autoimmune (linfatma) hè una malatia crònica chì guana à a distruzioni di a glutola tiroidea causa da l'esposizione a cèl·lula di fatturi autoimmune. A malatia hè spessu diagnusticata in e femurs medievale, ma i casi sò ancu cumuni entre i ghjovani.

Invece ancu chì u studiu di a malatia hè stata cuminciata da u duttore japonese Hakaru Hashimoto (dopu à quale ellu era chjamatu) più di 100 anni fà, ùn ci hè micca infurmazioni precisa di e case di a malatia. Ma era revelatu chì a tiroiditis autoimmune di Hashimoto hè ereditaria. Inoltre, ci hè un link indiscutibiliu trà l'ecologia di a località è a trama di incidenza trà a populazione. I fatturi prediletti ponu esse migratu infizzioni virali è situazione stressanti.

I sintimi di thyroiditis Hashimoto

I sperti noteu chì a simbulologia di a tiroiditis autoimmune deve di a gravidenza di a malatia. In regula, i manifestazioni di l'ipotiroyismu è l'iperitàtrudi sò tipicu per i malattii. Cù a produzione d'hormona eccessiva, a thyroxin hè osservata:

Per i malati cù a glàndula di a tirofia atrofiedu, è, per considu, cù secreziunzione insufficente, sò carattarizati da:

Sì a malatia ùn hè micca trattata, da una diminuzione di a memoria, una perdita di a chjornada di a mente è eventualmente a dimenzia pò esse divela (dimenzile senile). Eru cumpunanze sò pussibuli:

Diagnostu di tiroiditis Hashimoto

Se suspettà una tiroiditis Hashimoto, pudete contactà un endocrinologu. U duttore metterà un scuperta generale, recopila una anamnesis è elettu pruposti per identificà u nivellu di l'hormone è l'antitanturi autoanticuerbi. Per stabilisce u gradu di u sviluppu di a malatia, una glutola di tireoidia hè cunsigliata per una machina ultrasonica.

Trattamentu di tiroiditis Hashimoto

Se a tiroidiò di Hashimoto hè diagnosticata, u seguimentu constantu hè necessariu per l'endocrinologu, ancu s'ellu ùn sò micca cambiate pronomi in u fondu hormone, è i preparati specialhe ùn sò micca prescritti. Un pacienti chì hè arrigistatu cù un spicializatu, deve esse in tempu per esaminazioni è almenu una volta in sei mesi per dà u sangue per l'analisi.

U trattamentu di a tiroiditis autoimmune Hashimoto hè principalmente in l'approssimazioni di u livellu di tirogine à a norma. L'indicazione per a terapia di tiroiditis Hashimoto sò o canari difussi tòchi o l'ipotiroïdismu. U duttore chjamava u paci à un tirastinu sintiticu. Inoltre, l'usu di preparazione chì contientanu seleniu hè cunsigliatu. In casu di una grandezza annantu à u sacru à cumpressione di a trachea o di e navi di u collu è a furmazione di i nodi (in particulare u tagliu di più di 1 cm), hè realizatu una operazione kirurgia. Inoltre, si un caratteru malignu di a furmazione hè sospette, una biagiu di punzazione glàndula tiroidea, è quandu cunfirmà u diagnosticu, una intervenzione di l'operazione hè mandarina.

Cù u sviluppu di l'ipotiroïdismu, hè prescribed a terapia chì furnisce rigressioni di u buretore in dosages determinate individually da u mèdicu trattore. I più populari per oggi sò preparazione farmaeutica:

Cù uttaità chì hè pronta è adatta, u pronostia hè assai favorevule.