U pezzu u pastu à u kefiru

E sapete chì di u iogurt pudete cuccidu un pezzu di pezzi cusì diliziosu è savuroso chì hà perfettamente micca dettu a tavola di cena, ma dinù ogni festa festa.

U pezzu di u iogurtu è u mayonnaise

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A ricetta per u pasticcu di pezza di coccia nantu à u kefiru hè abbastante semprici. Dopu piglià un teste cun voi. Per fà questu, kefir hè mischieru cù u mayonnaise, avemu ombravvi u ochju è fècenu un pocu di salitu. Tutti misziunati bè è purghjiti duce. Farina sift e pour dans kefir - cannaise.

Turnate u riposu: nantu à l'oliu vegetale finate finamente chicchi picca finu à u doratu. U filet fish fasciatu in tagliati è brusgiate in l'oliu vegetale finu à quasi prestu. Oghje furmenu, corsi di puliti è puliti. Cumbiri di cipolle cù filettuli, aghjunghjenu l'ova di casgiu, mette u sali è a pepite à u gustu. L'arba di verdura sò lavati è fugliate finamente.

Formate a furmagliu focu cun oliu vegetale è mette a mità di a pasta nantu à u fondu. Pigliate a pianta cù u friscu di l'inchiostru è l'asparu cù l'arbe di l'aneto. Da quì sopra à l'altitudine, cercache tuttu u pesu restu è aghjunse un pezzu di pezza à u kefiru in u fornu per 1 ora à una temperatura di 180 °.

U pezzu di u pastoghje da u iogurt

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Ccà cunzidiranu una manera più di cumu fà una piccula di pezzi nantu à kefir. Prima facemu una pasta. Per fà questu, puscia u iogurt in kefir, mettite è lasciate per affaccià 5 minuti. Questu ora, piglia u ova di u salinu è u zuccherinu è aghjunghje u kefiru. Pour a farina tamanta in anticipu è amassi a pasta.

Appena preparanu u riposu di u pie. U pezzu filu di pezzi ammintevule cù una furcedda, cutata in picculi verdi è cipudine. Oghje, foglie finamente mulch. Portanu tutti i ingredienti è mischjà. Pour un pezzu di pasta in u moldu, sparghje un pezzu rillu è valdi un pezzu di massa in pienu. Allora cuntinuate finu à a fine. Mandemu u pastellu à un furnu cale è foglie durante 30 minuti, stabilendu a temperatura à 180 °.