Copenhague - attraversu

Copenhague hè a capitale di Danimarca. Questa hè una cità duva quasi mità di milioni di persone, cumpresa a Riggina, l'informazioni, u centru cummerciale è cummerciale di Danimarca, riccu è multinazione. Hè una cità di modi moderni è sorprendenti di e custruzzioni, semafòmi è camini di bicicletta.

Questu hè u centru culturale di Danimarca. Ùn hè bisognu à nimu chì Copenhague, chì i vogliu chì ùn pudete micca vedà in un ghjornu, attrae più è più turisti da tutti i cantoni di u globu.

A voir à Copenhague?

Statue di a Little Mermaid di Copenaghen

Una figura di bronzo, solu 125 cm, è adorned un pedestal graniticu in u portu di Copenhague da u 1913. A destinazione pisanti perseguite a Little Mermaid ùn solu in u conte di fiancée d'Andersen. L'estatua fu sujetu à ottu atti di vandalisimu ottu ora. Eve volta hè stata restaurada. Questa hè a statua femina più fotografica in u mondu sanu.

Tivoli Park in Copenaghen

Unu di i parchii più antichi è più visiti in Auropa. Tivoli hè statu apertu in u 1843, per distraerle à a ghjente di a pulitica. Avà hè un postu favuritu di i residenti di a cità. L'atmosfera di carnival, attraversu, divertimentu, pantomime, teatru, scena interfaccia, lumini colorivi mostra - questu è assai più à viaghjate à Tivoli Park.

Rosenborg Palace e Park in Copenaghen

Ciò chì vede in Copenhague hè, per quessa hè a residenza reale di Rosenborg. U Re Christian IV spalle un bellu ghjardò in u 1607. In Copenaghen, Rosenborg hè un locu induve ci sò sempre assai viaghjatori. Caminate in u giardinu pò traccia i tendenzi di a moda in i decorazioni di u giardinu, i gazebos, l'aspettu è a forma di l'arburi.

E, sicuru, Rosenborg hè un castelo, Copenhague hè orgogliu. Casteddu di rosi. Palazzu di bonne fairy-tale in u stilu di u Renacemento è u neoclassicismu.

Town Hall Square - Copenhague

Paghjura pocu sanu, ma da questa bedda nottima bellissima Purtatella. Nantu à a piazza quì hè un munumentu per u famusu contacontatore G.Kh. Andersen. In u centru di a quadra hè una fontana chì un brame batti cù i dragoni.

Dragoni guardianu l'ingressu à l'Agljene. L'Agljene è u Copenhague sò cuncetti inseparabuli. Hè da u pianu d'observazione di u Palazzu di l'Agljene chì pudete vede di Copenhague da quì sopra. U fundatore di Copenhague hè immortalizatu in a facciata di u Palazzu. In a torra ponu esse vistiti - u più precisa in Danimarca.

Round tower - Copenhague

Cristianu IV hà digià cunnisciutu di stallà sta torre com'è un observatoriu. A torre cuminciò, fù ricustruita è ricustruita. A data, a Torre Round hosts concerts, exhibitions. In una risata spirale senza passi, pudete escalari è fighjate à u celu stellato.

U Museu Andersen in Copenaghenu

Visita u museu G.H. Andersen vole dì à scopra à u mondu di u conteurore è à u mondu di l'eroi di i so cunti di fata. Duri prufessiunali, da i zitelli in famiglia, heroi prediletti. Hè u sònniu di qualsiasi zitelli chì sò familiarizati cù u travagliu di un coneguista danese.

Museu di erotica in Copenaghen

Visitu stu museu in u centru di Copenhague, puderà arricumbarà cumu sviluppà i relazioni intimi trà e persone da a Roma antica à i nostri ghjorni, per amparà e dettagli di a vita persunale di certi celebriti. Semu devi esse ricordati chì solu un citatinu adultu pò diventà un visitante di museu.

L'Oceanariu in Copenaghenu

Unu di i più grandi in Europa. I rapprisentanti di tutti i tipi d'acqua chì aspetta è i vostri figlioli. Qualchidunu di elle pò esse toccu, alimentatu. I zitelli di chianciri cù piacè, è in adulti sopra sopra da un grand spectacle.

Assicuratevi visitate Copenaghen at your earliest convenience. Avete avete assai impresi inolavibbili.

Per un voyage à Copenhague, necessite un passaportu è una visa Schengen à Danimarca .