Cumu ne purgu i mo ore?

Per una certa ragione, per parechji anni, frà parechji parenti parenti, ci hè una cundanna assai chì i figlioli è l'adulti necessanu di limpià e so ore per sempre. E fate cù tutti i manichi di cuttuni, umiditati in peròxidu di l'idrogenu. Inutile, l'orli sò stati impastati, i fusori di sulfu sò furmati in elli, i prucessi infjammatorias, è, in fine, una persona pò esse sia torna. Hè veramente cusì, è cumu, cumu è in generale, pudete puru neve l'ore di una persona adulta è zitellu, avà avà scopre.

Cume hè spessu è quantu hè megliu l'armati per un adulte è un zitellu?

Cume hè spessu necessariu di pulizziari l'armati d'un adultu è un zitellu, da u sulcusu è i tufonze, pò esse puliti cù peròxidi di l'idrosanite, è hè questa operazione necessaria, dice l'ostolulogogista Svetlana Ivanovna Kravchenko:

- À a dumanda di i genitori, quantu spessu è se esse possibbi à purificate l'uce di u zitellu cù peròxidu di l'idrosanale, sempre risponde, hè impussibile, è per quessa. U fattu hè chì sottu a limpeza di e gricchi tutti quelli chì significheghji cun elle cù un cinquante di cuttuni, chì in una larga varietà sò venduti in e toli è ancu i farmeri. E tali scazzone di a muccata dilicata di i nostri orecche hè simpliciamente inaccettante. Pudite puru solu a parte più larga di l'auriculate è a sola entrata à u canali audettu. Questu hè fattu cusì. In a mattina, standing under the shower or just washing, soap u detech è i purtò à l'auricula. Pùa lavate u soapu da e mani è pulite i vostri diti è sguassate lentamente u sapunite da e tene. L'altru opzione, cumu di lavà di u sapellu, hè di vintu un pocu acqua da sottu à a regula, trasfurmà a so testa, è tiltu per quessa chì l'acqua abbandunà u canali orvu. À i zitelli, l'arechje sò puliti dopu à pazzu. È pare ch'ella ùn hè più una purga per fricà i vostri ochji da l'humitate eccessiva. Adupratu per questu si trovani tamponi di cunti di cuttuni cun limiteri. E nè più di pulizia hè obligata. Inoltre, i nostri eeddi si disposti permanentement di u sopra sulphur è i cielu mortu mentre u mandibulariu move. Questu hè, mentri noi parlemu, masticà, risani o a tezza, i nostri aridi sò puliti.

Comu scurzà l'aricchi di plugs sulforati?

- Svetlana Ivanovna, ma cumu si pulisce i fusi sulphur in i vostri ochji, perchè ùn avete micca avutu chì un fenomenu tali duverà?

"No, ùn aghju micca esaminà".

- Dunque, per favvi, perchè sò furmatu, è cumu cù a sfurtunata daveru à fà?

- Ci sò plugins sulphurici per dui motivi principali. Prima, perchè parechji cundizi congenitalità di a struttura di u canali auditiu statuniale. Per esempiu, cun un canali angicata di u canali di l'auditu è ​​di u spruvimentu sulfuriu. Ma u fenomenu hè pocu rara. Siconda, è in i più frequenti, precisamente per a nostra attitudina perchè à a manera di pulisce l'uce. Dopu tuttu, i ciuciuli nurmali in l'arechju sò rinuviati da a timpania à u canali auditiu. In cunseguenza, l'accumulazione di sulphur gradualmentamente deve manera l'orella. È quandu avemu chjappà in l'arechju cù un swab di cotto, u sulphur hè simbilmente imbuttatu in daretu, cuncechje è si trasforma in un corchè solidu.

- E cumu capisce chì in l'aricchia si sò furmatu u suoru, chì sò i sintomi sò?

- Ci hè parechji sintomi principali chì indicanate a prisenza di u suoru sulfuricu. Prima, un sentimentu di stuffiness in l'arechju, in particulari quandu l'acqua si mette in questu. Siconda, un sonu desagertu. È, in terzu, sintendu a risone di a vostra vuci.

- Eppuru, è cumu si puliti l'aricchi di u suvaru sulfuricu à un zitellu o un adultu?

- Nimu significa solu. Sè avutu chì u corku hà apartu in l'arechju, o u to figliolu u culpisce di questu, avà immediatamente à u duttore per un otolulologu. Quì à pocu minuti, è scurdate di u prublemu, è ancu assai cunsiglii utili chì avete. E cun un attuutu ndipindenti per sguassate u suoru quandu l'incapacità pò esse dannucciatu è infundia.

- Eppuru, è l'ultima domanda, hè permessa di scurzà l'aricchi cù l'usi di perossu di l'idrogenu?

- Sì, hè pussibile, ma solu per a presenza di u duttore, per esempiu, cù a tendenza à furmà i plugins di sulfu, o prima di cullà una medicina in u sensu.

Cusì a nostra conversazione cù u medico Orologiazione Svetlana Ivanovna Kravchenko hè in più. Ùn ferma per aghjungi u mèdicu per e risposti detallati è desideranu tutti, l'adulti è i zitelli, pigliate i cura di i vostri arbe è sò sani.