I giochi per i zitelli in u campu d'istati

Per i zitelli di l'età di scola, l'organizazione curretta di vacanze estiu hè assai impurtante, perchè durante u livellu di l'annu, u corpu di ogni zitellu hè assai sfruttatu, sia da un puntu fisicu è mentale. À u listessu tempu, e vacanze di l'estiu ùn sò micca un mutivu per u scurdà di u currenti scole studientu è astratu da a sucetà.

I paisani chì mandonu e so pècure à u campu in l'estiu ponu esse paralizatu solu questu problema. Tali istituzione prestu sempre attrazioni particulare à u sviluppu è a realizazione creativa di i zitelli, cum'è a so adaptation sociale. Inoltre, tuttu stu succede in una forma cumica di ghjocu, perchè hè cumu quelli chì sappenu megliu l'infurmazioni furnite.

Eppuru chì a maiò parte di i ghjoculi per i zitelli in u campu d'estivi sò attivi è sò destinati à sviluppà a destreza, a forza è a risposta rapida, qualchì d'elli cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di altre capacità, cum'è l'attenzione, l'intelligenza è a memoria. In questu articulu, prisentemu parechji opere interessanti chì ponu esse usatu per urganizà l'attività recreativa per i zitelli in campu fora di stampa.

Party games for the summer school camp

I ghjoculi per u campu d'istati sò megliu organizzati nantu à a strada, ma chistu micca sempre bisognu per a variabilità di u clima. In ogni casu, quasi tutti l'istituzione pussedi un grande hall, in quale hè ancu pussibule cunducerà un ghjocu interessante interessanti, cusì chì i picciotti è e zitelli puderanu "fughjile". In particulare, nantu à a terra o in u campu d'istati, ponu esse organizzati i ghjucotti à l' esterno:

  1. "Catch, fish!". Tutti i participanti di questu ghjocu ponu in un círculo, è u capimacherà si trova in u so centru, affittu una corda in i so mani, à a fine di quale hè attache una piccula balla. Sempri a musica merry, u presentatore accumenza di torce a corda in tale manera chì a bola ti tocca à i pedi di i schiati in paese. A cumpagnia di i ghjoculi, in turne, - sulluzzate nantu à u puntu, per ùn avè micca permettà i membri per entra in contacteu cù a corda. U zitellu, à quale pienu u cunsigliu toccu, hè eliminatu da u ghjocu. "Pesca" cuntinua finu à chì ùn ci hè nimu un participante, chì hè cunsideratu u vincitore.
  2. "Raven e Sparrows". Prima di inizià stu ghjocu nantu à u pavone o in terra, hè bisognu à circà un circulu abbastanza grande. Tutti i carusi sò fora di u circhiu, è una di elli, elettu da u presentatore cù l'aiutu di un cuncettu divuziunatu, hè in u centru di u circhiu. Questu participante diventa un "corbu". A musica hè stata, è tutti i carusi spuntanu à u circhiu à u stessu tempu, è u "coru" prova di scorcia unu di elli. Quellu chì ùn mancava micca per evità una coliszione diventenu un "coru".
  3. "Senza a bola". Tutti i participanti sò dividuti in pare pare, chì quellu chì hè stata premiata un globu. Un cerculu di 1 metru hè tiratu nantu à ogni paru di attori. À u signale di u guidatu i ghjente anu un bagnu nantu à e so coppuli è cusì tocanu sopra à l'intru, pruvatu à mantene in l'aria. A manu mentre ponu utilizà hè pruibitu, per allughjà inde u circhiu ligatu. Oghje u parechje di giochi chì anu da pudè a mantene a bola nantu à u pisu per più di l'altri.
  4. I Sardini. Stu ghjocu ricurdeghja à ognunu di u cunnisciutu "hide and seek", in ogni casu, in a pràtica cambia assai più interessante. Prima, cù l'aiutu di i cunti, unu participante hè sceltu chì hè amparatu di tutti l'altri. Dopu qualchì unu di i carusi anu troppu mancanti, anu abbandunà in un altru locu, ma già ghjuntu. Allora, à pocu tempu, à u gruppu di i carusi chì sò oculti, tutte e unu si cunghjuntanu. Stu gruppu hè cunsideratu un perdatore, è in casu di ripplicazione di u ghjocu, a prossima pezza quandu hà amparatu prima.
  5. "Conoscanu cinque ...". À u principiu di u ghjocu, un tema hè sceltu, per esempiu, "cità". Dopu quì, tutti i carusi sò in un cercolu è passanu u ballu à l'altri. Unu cun u bulu in a so manu devi chjudarà parechji volte in terra, dicendu: "Socu sei cità," è dicenu 5 nomi senza ripetiri chiddi chi eranu digià chjamati da altri carusi. Un zitellu chì ùn pò micca ricurdà un nome unicu finu à chì u bòdu falò in terra, hè eliminatu da u ghjocu.