Justin Timberlake pustate à venda un appartamentu elettu per quasi quattru 8 million

Amparate cumu parete à l'internu di a casa di un ìduli - u sognu di tutti i fanali. Questa ora, furtunati di Justin Timberlake è a so mòglia Jessica Biel, chì dicenu di dicu à u codice di u so ardendu in u cori di a Nova York.

Vendre cù carburanti

Justin Timberlake è Jessica Biel in u 2010 hè diventatu pussibuli di un appartamentu di lussu in l'ultime settore di u Complexe Soho Mews di Manhattan, chì offre una vista magica di New York. Allora per u appartamentu di a moglia detti 6,5 mio dolce.

Justin Timberlake è Jessica Biel
Justin Timberlake è Jessica Biel Appartamenti in Soho Mews Complex

Ricertamenti, a coppetta hà acquistatu un altru appartamentu più luxu in 443 Greenwich Street per $ 20 milioni è decide di vende l'abitazione vigliacchera com'è superfluvule. Per un appartamentu di 240 metri quadru in u vicinatu cun Jennifer Lawrence, Blake Lively, Meg Ryan hà da esse pruvede $ 7,99 million.

Interiors luminoso è modernu

L'attore di famosa cù i so trè metri hè stata fatta in u stilu di u minimalismu è teni grandi valdi panoramichi sliding da u sopra à u limitu. L'à l'attrezzu di e trè è un salottu cusciottu cù una chimenea, una spaziosa cucina, trè bagnamenti cù a righjoni di marmaru è una terrazza grandi di 80 metri quadrati.

Pratu di tutte l'altru mobili, cumpresediu suciali fatti di pezzu veru, sò fatta à urdinà cù tutti i desideri di Justin, cum'è bonus, u cantante da abbandunà u novu propietariu un piano nero è una cantina di vinu cù u vinu è altri prudutti alcoolichi.

Leghje ancu

In u bastimentu cù a sicurità è u cunzigghiu, ci hè ancu un club di fitness, parking è giardinu, chì i pruprietarii utilizanu in libertà.