Cat tailandese - description of the breed, character

U cat tailandese hè un individuu cù un corpu musculinu di grandu tinu, carattarizatu da un musculu cusciottu è elegante, ligeramenti estensi, cù a paffi meditevuli, ucchiuzzi, ligeramente slanting, d'amanduli, occhi blu.

Sta razza hè a più antica in u mondu, ma in Europa si prisenta in u XIX seculu. Chjesa sò spessu cunfusa cù i rapprisentanti di a razza siamese , questu hè solu naturali, postu chì i Siamese sò i prugginieri di i razzi, e e razzi t'hà qualchì funziunamentu simili.

Carattere è caratteristiche

I caratteristiche di a razza di i misgi tailandesni cunta per u spiritu incridibile è di l'animali di questi animali. Quessi i misgi sò bè ​​cascate, a so curiusità più grande fa chì i prupietari attenti à vigilà dinò a finestra aperta in l'appartamentu.

A natura, i Tailands s'assumiglia à i cani, puderebbenu aspittà pè u patrone sottu à a porta, beni benvenuti in u so ritornu, scalciendu è lamintà. Hè assai simpaticu, ponu esse faciule in furia .

A lingua tailandese hà bisognu di cumunicazione, hè difficiule per avè percive a solitude, perchè ùn lasciarà micca solu per un bellu pezzu.

A razza tailandese di i misgi sò parechje peculiarità peculiaru solu per elli, per esempiu, pani migliori, cum'è in i scimomi. Duri assai divertenti quessi animali chì, cù l'aiutu di e so patale, ponenu tombine di e cose in bocca. Ci vole certu parte di parte di tutti i prublemi chì si sò in a famiglia, sia lavura, lavatu pienzii o divertimenti.

Color

I culori di a razza tailandese di i misgi, in cunfurmità cù u standard, sò permessi alcune, solu à u culore biancu di u mantellu. L'unica condicioni in questu casu - a mascara in u fogghiu è i fette nantu à i so ghjente, i misgi ùn anu avutu a tenutu una cuda scura. Kitten di culore razza tailandese hà influenza in a so tarifa.

Inoltre, i Tailandesi ponu esse stati listessi (tabby), o pussete picculi picculi (tortillas). À l'età, u culore biancu pallu pò esceveru.