Sicile - attraversu

A Sicilia hè a più spessu associata cù i clani di mafia di l'Italia, è quandu viaghjanu, parechji turisti anu mancu sospettate quantu cosi interessanti viranu supra sta maravigliosa isula.

Da l'articulu truvacciate ciò chì veneranu a vista in l'isula meditarranza di Sicilia.

U vulcano di Etna

U marcatu naturali più famosu in Sicilia hè u vulcanu attivu Etna, situatu vicinu à Catania. Ci sò viaghji spettaculi à "cunquistà" stu piccu, ma picchì i chjassi craterici eruptendu in i so piani constantemente, hè megliu per andà in un viaghju cumandate da guidate lucali.

Parchi di Sicilia

Ci hè una gran quantitati di giardini, parchi naturali è riserve per l'isula:

  1. U Madoni Park si trova trà i paesi di Cefal è è Palermo . In visità, vi venerà paesi, castelli è città picculi custruiti in u Medievu, è ancu pudete amparà a storia geologica di l'isula, cum'è quì hè quì chì pudete truvà e rocci più antichi. In u invernu, pudete fà esse chjappi in Piano Battaglia, è in l'estiu - piglià un passaghju fascinante.
  2. A riserva di Zingaro hè un territoriu induve si pò esse stati reliqui: palmi nanu, alivi salvatichi, capelli, mastici è alcevuli. Eccu ancu pudete truvà l'arbureti cù traccia di l'attività di un omu anticu: a cendra da u quale u zucchinu hè coltu, sumacità per l'estrazione di u tannicu utilizatu per vende a pelle. Ùn lasciate micca indiferente è bellezza di a parti custiera di a riserva: acqua chjara è belli cori, decoratu cù attinenza culurita è rosoli di mare.
  3. Giardinu botanicu in Palermu - funnatu in u 1779 comi giardinu di l'orticultura, ora pudete vede quì un arburante rico (più di 250 mila fugliali), cullizzioni sistemati è boni boni boni invernativi cù i piante di e zoni à u ventu di i tropichi. Una funzione especialità di u giardinu hè un ingrossu enormu cù e diverse pratiche è pezzi salvatichi chì stanu in parechji vini di l'arburi.

Pudete ancu visità a riserva naturali "U Preola di piumate è i staghjoni di Tondi" è "Fiumedinis è Monte Scuderi", a gola di Alcantara, i riserve di "Dzingaro", "Cavagrande del Cassibile", "Pizzo Cane, Pizzo Trinya è Grotta Mazzamuto".

Templi di Sicilia

A storia di l'isula hè assai ricca, ci hà vintu un gran numaru di pirsuni di diffirenzii diffirenti, è in Sicilia sò assai attraversu religiosi.

Valle di i Templi in Sicilia

Hè un museu apertu à u pede di Agrigentu, cunzistenti di 2 parte, una di e quali travaglia ancu a notte. Eccu averebbe vede ancu i necropolisi di i cristiani, ma in particulare ci sò parechji monistichi è monumenti di l'antichi (Grezia antica).

U più impurtante hè u tempiu di Zeus l'Olympian (112 m longitude, anch'ellu - 57 m è altitudine 30 m), è ben conservatu - u Tempiu di Concordia.

In u museu archeologicu vicinu, ci hè una grande cullizzioni di exhibiti da u periodu grecu da u Valdue. I reaghjuli interessanti di l'antichità hè a verita figura di Telamonu (altura 7,5 m) da u Tempiu di Zeus, pusatu verticamenti.

In più di u Vallu di i Templi, ci sò assai tempii grechi antichi è e chiese in Sicilia.

Cattedrale di Santa Maria Nuova

Questa cattidrali, situata in l'abbitanti di Palermu in a cità di Montreal, hè unu di i posti più visitati è impressiuni di a Sicilia. U bastimentu, custruitu in u 12e seculu, impresi cù i 130 mosaici è una cumminazione di diverse direzzione in l'internu.

Se vulete suttàbilmente in tuttu cù a famiglia sana entre u turismu, andate à visità u Parcu acqua Ettaland - a più grande è più famosa in Sicilia. Pudete truvà à u pede di u famoso vulcano - Etna, in a cità di Belpasso. Ci sò interessanti acuazioni d'acqua, un pianu di dinosauri, ristorante è ancu un zoo.