Protein in urina in pregnant women

In a mamma futura, u sistema genitourinariariu hà una carri durita. Ùn sò solu u fèu crescente è l'utru dilate aghjustate i riziette è facenu a so funzione difficili, duranti l'gravidanza, i riziette anu travagliu ancu per duie organisimi: pigghianu l'alimentu fora di u corpu di a mamma è u crescente solu.

A futura mamma passa l'urina pruvale ogni visita à u ginecologu. Per i femini incisi, tracce di prutezioni in urinale sò cunsiderate cum'è u normale (micca più di 0.03 g / l). A più di 300 mg di una proteina di u ghjornu in l'analisi di l'urina in a gravidenza riferisce à malfunzione in u sistema genitourinariu di una donna, à a malatia di riignità.

Sì pruturizuria (una proteina in l'urina di una donna incinta) hè stata detta, u visitori urologistu è u ginèculu per regularmente per prevene cumerci. Cù inchinuurità prolongada o un augmentu bruscimentu di a prutina in l'urina, a donna chì hà pregnantà necessitarà trattamentu in u dipartimentu per inpatriente. Spessu i medichi ancu anu interrompe l'embarrassi per salvà a vita di una donna.

A Proteinuriu in a sittimana 32 pò esse un signu di u sviluppu di a nefropatie in donne incinta. Ci hè un crescita di a prissioni sanguigna, ci sò edema. Cù nefropatie, ci hè una violazione di a funzione di a placenta: quellu chì prutege u fetu da l'effetti avversi di l'ambientu è ùn hè più capaci di furnisce cù l'ossigenu è a nutrizione. Questa hè una complicazione seria di u gravidenza è se ùn vi furnite un aiutu qualificatu in u tempu, pò causà aborto, o ancu a morte di un zitellu è mamma. Ma ùn cunnuccerà, a puntualità di a pruvucazione di e causazione di l'anch'ella di a proteina in l'urina è u trattamentu propiu cuntribuiscenu à u prughjettu favore di a gravidanza è a nascita di un zitellu sanu.

In ogni casu, a presenza di prutezione in u orignu di e donne chì era incisione pò esse falsa. Questa succorsa si l'urina ùn hè micca cunduratu bè, cù un pratiche di vetchise chì ùn hè micca bè nughjatu, à quale l'urina hè recullata o genitale internheliamente micca suffissu.

Cumu sculaccià l'urina corretamenti?

A vigilia di a cullezzione di e prucessi ùn deve manghjà micca e manciari chì ci mancianu l'urina (carotta, beet), ùn mancanu di eurete diureticu è di droghe chì sianu fatte u travagliu di i rinu, lavanu lavatu l'genitali esterni.

Uveru per l'analisi cullizinu a matina, immediatamenti dopu à despertarà. U cuntinuu deve esse pulita è secca.

Cosa da fà chì a proteina in l'urina hè crescita, è i riti sò sani?

Ma ricordate, se a proteini prublema in l'urina, avete da cunsultà un ghjinògliu chì ci vi viarà!