Chì fiori sò datu per a vuta?

A matrimoniu hè una celebrazione speciale, à u stessu tempu chante l'innu di passà u ghjovanu pura è avanti a maturità felice. Questu hè sopratuttu à a sposa, tutti i cerimonii festivi à quali sò stati disignati per enfatizà questu: un vestitivu biancu, un velu, una coperazione di rasatura cun un pesti, etc.

Un ramellu di donu per un casale, cum'è una parti integrale di sta celebrazione, duverà dinò un caratteru semanticu doppia: da una parte, per incoddu a tendernità è a purezza, è, à l'altru, desideranu a passioni, a prosperità è a furesta forti. Hè per quessa, prima di dari i fiori à a casale , avete dettu leghjite lettura i valori tradiziunali di bouquets.

Facemu u buleghju di rigalu per u casale

È u primu ciò chì deve esse attentu à cumpunria una cumpusizioni hè u culore. Naturalment, tutti sfumezza di pastellu, cuminciannu cù biancu, travaglià bè. In ogni casu, hè megliu se u pruduttu u bellu ramu di pezzu serà diluted cun impregnazioni culurati, foglie foglie, erbe è / o grandi accesorii, per ùn non mutassi cù u ramu persunale di a sposa. Hè devi esse nutatu chì u ghjàllicu, cum'è un simbulu di giovani è rossi comu un simbulu di passioni, serà appruvatu in a forma di accenti di culore, è in forma di cumpusizioni monochrome. Blu - un simbulu di devozione - hè abituale à dà à i sposi . Ma di quellu chì deve esse abbannunata, hè di culori saturati blu è viole: in parechji culturi sò cunsiderati tonalità di dolu.

In quantu à i tipi di fiori, contru à u cuncepimentu generale, i rosi ùn sò micca a megghiu scelta. Da tempu immemorial ci era una duppia attesta versu elli: cum'è à a fede sante cù una creda, è u "simbulu diabolicu" per altri. Inoltre, crede chì i spine portanu passioni troppu violent'à a vita di i novu. Questu hè appiicatu à i fiori cù un aroma luminoso (liriosi, orquídeu). In cunsiquenza, a scelta ideale hè u fiore fiori, liri di lignu di u vallée è i viole, ancu tutti i bulbi (daffodili, tulipani). Inoltre, i corpustamenti di l'arbusti fugliale (lilasi, madriana) o l'arbuli simboliche (quarantinu, pinu) sò longu accoltu in i caserini. Hè stata creuta chì sò diventate l'amuletru per i novu, è ci danu u putere di e panii putenti. Di sicuru, per dà mono-bouquets verdi à e parenti muderni ùn ùn segue micca, ma di diversificà l'addevu cù l'opere più familiale - valuta a prova.

Cuncirnendu a tradizione per dà i fiori à a matrimonii in tineddi, hè recente, è hè dduttatu più da a moda occidentali per a praticità, in quantu più di i più motivi simbolichi. Da u nostru puntu di vista, hè una scelta inadegwida per questa festa.

U tempu currettu per u cunsigliu di u bouquet

Se parlemu di u momentu chì i fiori sò dati à a casale, questu hè u tempu dopu à u pittura, à a fine di a parte ufficiali. À u listessu tempu, sicondu i reguli di l'etiquette, invechje chì i ghjente aghju donne di u fiori à a festa o micca, i ghjente volenu i primi cù i figlioli è u felicità, è solu dopu li mani u bouquet cù a manu giusta nantu à i cogni.