Preghjonu per a salute di u zitellu

L'amareddu maternalu ùn hè micca frontiere, per quandu un zitellu cadira oghje, ogni mamma hè pronta à fà per alloghju u so duluri. In quessi situazzioni, una donna cerca di l'aiutu di e Forzi più Alto. A cundizione più impurtante per pronunzianu una preghiera nantu à a salute di u zitellu hè l'ànima pura di a mamma, chì crede in i so azzioni. Sì aviti piccati per voi, avete bisognu di dumandà. Per fà questu, avete deveru andà à a chjesa, induve u sacerdotà hà aiutu à sapè cumu icona chì deveru bisognu di pricà in stu casu.

Pudete offre un preghjudiziu à l'Angelu Guardianu, perchè ogni persona hà u difendore da u nascitu, quale hè sempre aiutà u so salottu. In questu casu, a prighera sona cusì:

"Anghjulu santu à u guardiastru di i mo figlioli (cose), i cose cù u so velu da i flussi di u dimòniu, da l'ochji di u seducente, è guardianu i so cori in a purezza angèliche. Amen ".

Diciate queste parole ogni ghjornu. Questa hè una di e numerosi preghje cunnisciutu à sinistra i cristiani. Ùn a scurdà di a medicina, a preghiera pò solu attruisce un bonu mègliu à u paci, è dà a forza interna di a lotta.

Prayer Matrona

L'aiutu chì hè dumandatu di i sante hè necessariu per pruteggiri l'ànima innocidente di i prublemi, è u corpu da malati. Sì a luminu di a mamma, a pridùta disinteressa per a salute di u zitellu hè aggratu da i lacrimi, dice chì l'ànima hè aperta solu per l'aiutu di Diu.

Sta preghiera di Matrona hè leghjidu ogni mani di a matina. Serà aiutatu à migliurà a salute di u zitellu:

Hè sappiuta chì a malatia hè una prova di a fede, per quessa, hè necessariu di passà per questa prova senza friddu. Circundate u vostru figliolu cun u amicu più grande, è tutti i sante venenu à salvà. Cresce u vostru zitellu in pietà è immensu amore, in un ambiente tali, nisuna malatie è prublemi sò teme da ellu.

Preghiera a Santa Maria

A preghiera di a mamma per a salute di u zitellu indirizzatu à a Vèrgine Maria cun una dumanda di prutezzione è aiutanu aiutà à prutege u vostru figliolu da tutti i disgrazii. Demu a speranza è a forza per riacquistari a fede è a tranquillità. E forzi più avanzati ùn permettenu micca a maladie à reachu l'innucente, senza criatori di Diu. Dunque ureghjanu, guadete a fede in a guariscenza, a speranza per l'avvene è passanu a vostra attitudine pusitiva à u zitellu in malà. A preghiera per a vèrgine Maria sona cusì:

Preghjonu per a salute di un ziteddu

Per i genitori, hè assai impurtante chì u so ziteddu hè felice, è più importantemente salutare. Per prutege u zitellu durante u piriudu di a malatia, i paisani sò pronti per quantu. Per dà forza à u zitellu per affruntà a malatia, pudete leghje sta preghiera:

U putere di a preghiera hè assai grande, perchè pudete leghje in ogni locu, per esempiu, direttamenti in a chjesa, in casa o vicinu à u zitellu. Parechje persone chì ancu se ci sò migghiara di miglii entre voi, dumandate è vi sarete intesu. Per aiutà à pricà, pò aghjunghje un servitore di cresia di preghiera per a vostra salute.

Panteraimon

In Orthodoxy, ci sò parechje diverse preghje per a salute. St Panteleimon hè cunsideratu u sanatoriu principali di e malatie. Quandu caminava da a strada, vide un figghiu mortu, ellu hà primatu à pricà à Cristu è dumandate a risurrezzione di u zitellu. Ellu disse chì si u zitellu vene à a vita, diventerà un segue di Cristu. E so parolle anu intesu è u caprettu hà resuscitatu. Da quellu tempu, i crêvi anu dumandatu à Panteleimon per a so recuperazione.

Mentre hè spessu sia possibbili, leghjite sta preghiera finu à chì u zitellu hè ripresa cumplessu. Dopu à questu, aghju aghjunatu u mo Spiritu per aiutu è pricà.

A preghiera parenti per a salute di i zitelli possa u putere più grande, cumu si mette in e so parolle tuttu u so amore, a fede è a cura. Perchè e cumbattiti è e malatie u viulinu e u zitellu, mantene l'ànima limpia. Educate à u zitellu in pietà è l'amori di l'altri, è a so salute sia forte è in unchakable. Pricate per u to figliolu da u nàscita, ma ùn dumandanu a salute è a prosperità di materiale. Prima di tutti, prege per a salvezza di l'ànima, perchè Diu só sapi u path chì hè urdinatu à u nascita.