Preghi in Quaresma

La Cuaresma é accettata di leghje diversi preghje, ma u più impurtante hè a orazione penitential di San Efraim, u Sirianu. Stu capitulu hè dedicatu à u capitu in u Libru di u prufeta Esàia. Ci hè cunservatu cumu per deve cumporte duranti i nuvuli veloce è altre nuvole. Dui ghjorni, pudete duverà diverse rituali, leghjite cunghjenzi è prichere. E persone crèdenu chì tutte l'appughjei à Diu in questu pezzu seranu intesu.

E preghjonu lighjia in a cura

Comu chjaru esse cose, a prichera più impurtante in i ghjorni di a Quaresma hè cunsiderata cum'è a cunvertazione da a Santa Siria. Elle lista l'aspettu più impurtante di u repentimentu, è spiccifica chì esse unu chì deve fà è ciò chì travaglià. L'idea principale di a prichera hè chì una persona hè stata liberata da una purgazione chì hè un obstacle in tratta di Diu. A preghiera di San Efràime u Sirianu hè a seguita:

"Signore è maestru di u mo sughjura,

u spiritu di oziu, disprezzu, lyubopraschiya è di discussioni inveciali ùn dà micca.

Ma u spiritu di castità, umilità, pacienza è amore, cuncede à u vostru servitore.

Ellu, Signore Diu,

cuncèdinu di vedere i mio peccati,

è ùn ghjudice micca u mo fratellu,

Perchè è benedettu à l'età di l'età, Amen.

O Diu, pulisce un piccatore!

Per fà a richerà più cumprumble, avemu bisognu di centru nantu à i punti cchiù mpurtanti chì sò discritti in questu. À u principiu a dumanda hè fatta per salvà di i picciti impurtanti:

  1. U spiritu di idleness . Saint demona à Diu per salvà da ellu di pisci. Ogni omu hà certu talentu è capacità chì deve esse appiicatu bisognu per u benefiziu di tutti l'umanità. Idleness hè cunsideratu a radicule di tutti i peccati.
  2. Spìritu di dispolità . Se una persona hè depressu, ùn hà micca a pussibilità di veda u bonu è a felicità in a vita. Hè solu ghjustu à a bughjura è diventa un veru pessimista. Hè per quessa chì movime in a direzione ghjusta è hè più vicinu à Diu chì ci hè necessariu di ridette di stu piccatu.
  3. U spiritu di celibbu . Prestuù ogni persona hà u desideriu di gestisce e persone, per esempiu, u putere in a famiglia, à u travagliu, etc. Amore di a gestione pò esse un problema seriu chì ùn permette micca sviluppà è cumunicà cù Diu.
  4. U Spìritu di Preghiera . L'omu hè a sola criatura di Diu chì hà a capacità di parlà. Oghje chì paroli sò usati per insulti, curses, etc. In a preghiera, u santu dumanda à Diu per u prutettore di e parolle di vanu è malice.

Fasting senza preghje ùn pò passà. Pudete scuntanu oghje, oghje di sera o u Psalter. Hè impurtante sempre di aghjunghje a prichera di Efràimu u Sirianu.

Altre preghjudizi lettu in u postu:

  1. Repentance è purificazione (Isaiah 58: 6,9). Se una persona ùn sapia micca cumu induve si troviò è si spiecà fora u pianu ragiuni, in a preghiera unu deve dumandà à Ddiu pridà esplicà i so piccati è aiutà à truvà u modu cusì. Quandu una persona sapi da i so sbagli, in a preghiera, hè necessariu di spicificà à e so misdeeds. In appillazioni à Diu, hè ancu impurtante di dumandà a saviezza è a forza per chì ùn avete micca micca i sbagli. Per esempiu, questu puderete esse cusì: "Signore, pirdunasti per (u nome di u peccatu). Grant me a forza di ùn fà micca. Aiutà per truvà una altra manera in a vita. In u nome di Ghjesù. Amen " . Ùn hè bisognu di dumandà u testu spertu, a petizioni devenu da u core.
  2. U pirdunu di l'altri (Isaiate 58: 6). Perchè qualchissia hà scurdatu di voi, in i ghjorni di fasting, bisognu di leghje preghje cù i nomi di i persone chì avete bisognu à perdone. Per esempiu, puderia esse: "Signore, pardunò (nome) per ellu azzioni è parolle. Ùn aghju micca vugliutu per vultà nantu à ellu. Dà forza à sparà l'ingerimentu è u resinimentu. In u nome di Ghjesù. Amen " .
  3. Giving and helping other people . In ghjorni di sdegnu, pudete dumandà à Diu per aiutà à rinsignà e persone chì necessitanu aiutu. Dunque, parlate in i vostri paroli, u principale hè chì i desira sianu sinceri.

Dopu una grande impurtanza ponu ricece preghji, chì sò micca leghjendu micca in a Quaresma, ma in a Gran Trinità, chì hè celebrata annantu à u cinquanti ghjornu dopu a Pasqua . U prete hè lettendu per elli, in ghjinochje davanti à i novicesi. In prichere chì ci hè un appughjatu à a misericòrdia di Diu, dichjarà di mandà à u Spìritu Santu, è ancu di u restu di i morti.