Preghiera per San Trifon

Parechje persone in situ situ faiscebilu di cunsulazione à e Forzi più Altis. Ci hè parechje sante chì aiutanu à trattà cù diffarenti prublemi. Per Saint Trifon sò più spessu interrugati per aiutà à truvà un postu è una seconda parte. A Vita à Tryphon era difficult. Da una zitella ferita, era diferenze da l'altri cun cumpassione spéciale. Ùn puderia micca passà per una persona débilu è necessitariu. Ci hè un miraculu cunnisciutu, chì hè cunnessu cù San Trifone. In u paesi induv'ellu hà vicinu, ghjunghjite assai di parechji surrisi, è nimu hà sapi manera di ridivà. Per salvà a ghjente di a terribili morte, San Trifon offre una prichera à Diu, è u prublema era resolvutu. U so populu hà cunzidutu onestu è radianti, è cù a so dimostrazione Triphon hà permessu à e persone di sentu qualcunu di rilassu è calidez.

Ci hè molta evidenza chì a prichera à Trifonu hà aiutatu à rimbursà e prublemi maiò è petite, perch'ellu hà sappiutu dispunibili di ridivà i nemici, diversità di malatie, trasfurmà a carriera di a carriera è stabilisce a so vita persunale. In u nisun casu avete bisognu à i Pultori Cumposti per u cumplimentu di penseri malevolti o egoista.

La Preghiera di San Trifon per u travagliu

Molte parechji facenu sfarenti problemi à u travagliu. Pò toccu qualchi cosa, per esempiu, un squadra malvucatu, l'incapacità per avanzarà a scala di carriera, cunflitti cù superiore, etc. E indici sinceri à Trifonu aiutanu à risolve tutti i prublemi. Ùn pricate, se l'aiutu hè di mette à quarcunu o punisce per l'insulte. Per rinvià u sustegnu di e Pertenevuli Eteri, ùn hè micca successu, ma pudete turnà permanentamente.

A preghiera di u martire santu Trifon hè a siguenti:

"Beatu u Diu di Diu, nunda ùn hè micca impeditu per voi! Creatu u mondu è hà datu l'omu un cumannu per travaglià! Avete da esse dichjaratu in u vostru santu mandatu nantu à u sàbatu: "Seis ghjorni ti feceghjanu è fècenu tuttu u vostru travagliu è u sestu ghjornu, u sàbatu, à u Signore vostru Diu. Credu chì i vostri Parolle è veramente vulete cumpiendu u vostru Cumanda: "Sitt ghjorni di travagliu!" Ma, misericurdente, u Signore, ùn pudite micca truvà un postu chì vi vò piace. Sapemu chì ùn hai micca scatto di qualcosa! In u cumplimentu di u to Cumplessu "Seis ghjorni di travagliu", Mandate u travagliu di a vostra Santa Voluntariu, perchè aghju avutu una misura è cunsulazione in l'esercitu di questu, è promettenu dopu sei ghjorni di travagliu, per sanctificà è observe sopratuttu a santità di u domicienu dopu à a sera. , per dedicà a so adurante per voi, boni opetti è glorificazione di u vostru nome santu! Oh, Signore, ùn devi esse micca mine, ma a to santa viulazione! Aiutu per truvà un impiegu in u futuru vicinu, perchè ùn aghju micca una fonti di renda. E apri i mio ochji per vede a vostra vuluntà! Benedettu sia u to regnu. Ti dumandu, Signore, per aiutà à cumpiarà i vostri guariscenza: "U travagliu cù e vostre propriu mani". Avete dettu: "Sbaraghju u travagliu di e to manu" è ùn aghju micca "prestu prestitu". O Signore, riceve a mo preghiera, perchè ghjè scrittu: "Benedisci, O Signore, per i so forza, è per i atti di e so mani". Benedettu sia u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spìritu Santu, oghje è sempre è sempre è sempre. Amen! ".

Hè ricumandemu à leghje a preghiera ogni ghjornu o prima di un avvene rispunsevule, per esempiu, prima di riunione cù u patronu o di parlà publicheghju prima à i culleghi o a gestione.

Preghiera per u matrimoniu di San Trifone

Molti picciotti longhi volenu à i Pultori Cumposti per affirmà a so vita persunale. Trattamentu sinceru ci permettemu à scuntate una persona degna realità cù quale pudemu creà relazioni forti. Pudete cuntà d'aiutu solu s'ellu avvicinà u santu cù fede è un core pienu.

A preghiera aiuta per truvà l'altra parte semu cusì:

"O santa martire di Cristo Trifon, ghjudiziu rapidu è tutti quelli chì vanu à voi pricavu è prichendu davanti à a vostra imagina sante, un rappresentante d'appiccicate fast!" Averaghju cusì, è per ogni ora, supplicazione di noi, indignu di i vostri servitori, anu glorificatu u vostru santu memoria in stu bonu tempiu, è insinuanu à u Signore in ogni locu. Tandu, Ddiu, gustu à Cristu, glurificà in grandi miraculi, espalzendu a ghjustificazione per vene à voi cù a fede è l'essenza di pienghje in u duluri di l'omu, avete prumessu di u vostru esodu da questa speranza chì piacè per noi à u Signore è li dete per quellu rigalu. in ogni precisione, tristezza è malatia di l'ànima o u corpu invoca u vostru nome santu, questu quì hè esse liberatu da ogni preghjudiziu male. È cum'è s'ellu pareva una figliola di un tsar, in Roma, saziò da u diavulu in Roma, u guarì, è hà salvatu da l'affettu di i so sughjetti tutti i ghjorni di a nostra panane, in particulari di u ghjornu di u nostru duru, da introduces. Sì dite chì u helper è u scattore veloci di i spiritu maligni, è à u Regnu di u celu u capu. E ora avete da esse stati da i carriti di i santi à u tronu di Diu, pricendu à u Signore, è parmettini da esse di gioia suprema è d'aligria, cun noi, glorificà u Patre è u Figliolu è u Spiritu Santu Comforter per sempre è sempre. Amen ".

Preghiera di u Santu Martire Triphon da a Corruzzione

Oghje, assai persone chì ùn avete micca a cunniscenza nicissaria, cunducenu diverse ritimi per dà a cuncurrenza à i cuncurrenti à i nemici, etc. Particularmente popular sò vario tipi d'esprime. Per pruteggiri di u negativu màgicu, pudete pricà à Trifon da leghje:

"Oh, Santu Trifonu! U martiri di Cristu! Scuprite solu noi servitori di Diu (nomi) è intercede nantu à noi davanti à u Signore. Per via di a to maravillosa filla, u rè, turmentatu da u diàvulu, guariscenu. Allora salvà da i sfacciati di e feroce, i mali. U Signore pò digià guariscenze ogni ghjornu di a nostra vita. È quandu u tempu vene l'ultimu gasp, prege à u Signore per noi. Cusì hà permette di ricivisce a so felicità è l'alegria più puri. Glorificà u Patri di celestialu cun voi! Amen! "