Conspiracy da u sustegnu

Ogni noi hà un sensu di teme . Unu di l'impurtanti per a so apparizione hè scantu. Piuttostu spessu, sopratuttu si averebbe in a zitella, abbanduneghja un pesu impronta: stammering, pànicu teme di qualcosa, l'apparizione di fobia, anxiety è un desequilibratoriu emutivu. Tuttu chistu ci deve esse dispuniti, è l'prima, u megliu.

Nurmanni e avutri aviani cunnosci micca à fà quessa senza medicazione, senza piglià medicazione psicotropica, calmanti è antidipresenti, chì, per voi, ùn anu micca effetti minimu perchè nantu à u nostru corpu ca i consecuenzii di u sustegnu. A Conspiracy da u sustegnu hè unu di i metudi più efficausi di ridivà di qualunqui sustinimentu.

Conspirazzii è preghere per u timore pò esse assai diffirenti, ci sò assai di elli, è quandu s'utilice correctamente, sò tutti efficace. Vi offrechjule u più famoso è simplice chì vi permettenu una volta per tuttu di ridivà di u scantu receta una volta.

Conspiracy contru l'sustegnu

Sì avete statu una spaventosa di qualcosa quantu chì site sempre tormentatu da questu friddu, utilizate a razza più bella è più efficace. Ùn deve parlarà prima di andà in lu lettu, o immediatamenti dopu chì svegliate. Dite sse parolle:

"Aghju campatu in stu mondu cun Diu in a mo ànima, in u mo corpu, in a mio cundanna, mi porta à mè. E quale si va à Diu, à quellu timore ùn hè micca impastatu. Andaraghju cun ellu in ogni circustanza. Amen ".

In quantu à quelli chì sò ardenti ateos, hè megliu per elli à utilizà micca ciò chì ùn hè micca cunnessu in una manera di l'implicazione di e forze divine, prufiteghjanu di a cuspirazione di l'acqua da u sustegnu. Pour in un tazzu o una tazza d'acqua è, senza piglià l'acqua da l'ochji, traspara in a terra, dicendu e parolle:

"Quandu l'acqua ghjanda in terra, cumu si scorri, l'acqua hè cundotta, perchè u mio temore in a terra hè dissolta."

Conspiracy da u sustegnu di u zitellu

I timuri à u nostru sustegnu, dopu à qualchì scantu seriu, u sustegnu naziunale hè difficiule per piglià, ma ancu puderete. Melt the candle, u grandu di a candela ùn serà micca impurtante. A cera hè stata sfucata in una tazzuletta di acqua, prima di installà à a testa di u zitellu. Dite ste parolle:

"Poloni, Diu, u mo figliolu, scantatu da una forza insegnata, permette chì l'animali salvaticu si spartinu da u so destinu. Amen ".

Dopu tuttu hè fattu, disperse da l'acqua cù a cera.