San Giorgiu - Preghiera a San Gorgore u Victorious per a Vittoria

In a religione cristiana, u simbulu di ghjustizia è curagiu hè George the Victorious. Ci sò assai leggendi ch'hè descrizanu i so parechji prugetti per u cuncepimentu di u populu. A preghiera diretta in a Victorious hè cunsiderata una forte difesa contru i prublemi è un assistente in parechji difficultà.

Cosa aiuta à San Giorgiu?

U vittoriu hè a personificazione di u putere di l'omu, perchè ellu hè cunsideratu cum'è patronu di tutti i sirvuti, ma ellu hè ancu pricatu da altre persone.

  1. Omi chì sò in guerra, dumandate a prutezzione di e ferite è a vittoria annantu à l'inimitu. In antichità prima di ogni campagnolo tutti i guerrei cugugnaru in u tèmpiu è leghjite una prichera.
  2. San Giorgiu a Victorosa aiuta à i persone salvendu animali domestici da parechji disgrazia.
  3. Turnate à ellu prima di viaghju o viaghju di affari, perchè a via era facilissimu è senza nisun problema.
  4. Hè cresce chì St George pò cunquistà qualsiasi malatie è di sorche. Pò esse pricatu per prutezzione di a so casa da i latri, i nimici è di i altri prublemi.

A Vita di San Ghjuvanni u Vitoricu

Giorgiu era natu in una famiglia ricca è nobili, è quandu u zitellu criscinu, u decisu di diventà un guirreru, è si mostrava com'è exemplariu è valente. In battalji, ellu mostrà a so vulintà è a so intelligenza numerosa. Dopu à a morte di i so parenti hà ricivutu un patrimoniu rico, però hà dicisu di dà à i poviri. A vita di San Giorgiu era in quandu u cristianu ùn era micca ricunnisciutu è perseguitatu da l'imperatore. U crìvitariu victorioso cresce in u Signore è ùn anu micca trattatu di Ghjesù, cusì accuminciò à difenda u Cristianesimu.

L'Imperu ùn hà micca piace sta decisione, è urdinò ch'ellu era tortu. San Giorgiu fu ittatu in prigiò è torturatu: batte cù frasi, putu nantu à unghji, usi caldu vita è cusì. Perduva tutte e cose fermu è ùn rinuncia micca à Diu. Tutti i ghjorni hà curaghju miraculously, chjamatu aiutu di Ghjesù Cristu. L'Imperu era sulu un pocu in furore, è urdinò u Champion per esse tagliatu. Ghjè accadutu in l'annu 303.

Giorgiu era classificatu com'è un santu, cum'è un martiri grandu chì hà patitu per a fede cristiana. U so nimu si era victoriu per u fattu chì durante a tortura ellu mostrà a fe impredecible. Molti miraculi di u santu sò póstumi. Giorgiu hè unu di i principali santi di Georgia, induve hè statu cunzidiratu un difendore celu. In i tempi antichi stu paese era chjamatu George.

Icona di San Gorgu u Victorious - significatu

Ci sò parechje imaghjini di un santu, ma u più famoso hè quì hè nantu à u cavallu. Spessu iodotti scrivunu una serpente, chì hè assuciatu à u paganimu, è George simbolizza a Chiesa. Ci hè ancu un icone chì a Victorious hè scritta da un guirreru in un capatoghju nantu à una picciridda, è in a manu hà una croce. In quantu à l'apparizione, elli rapprisentanu cum'è un ghjovanu cù pelle rive. L'imaghjini di San Giorgiu hè accettatu per esse prutezzione di e diverse male, per quessa, hè spessu usatu da i suldati.

A ligenda di San Giorgiu

In parechji ritratti, Victorious hè rapprisintatu da un omu di lotta cun una serpente è questu hè a storia di a legenda "A Miraculu di San Giorgiu di u Dragone". Diciamenti chì in u swampu vicinu à a cità di Lassia ci era una serpente chì attaccò a pupulazione lucale. A persone decisenu di rivolta, perchè u guvernatore pò avè trattatu questu problema. Decidiu de pagà a serpente, dannu a so figliola. À questu tempu, Giorgiu era passatu è ùn pudia micca permettà a morte di a ragazza, cusì hà intrutu in una lotta cù a serpente è u tumbu. A fece di San Giorgiu u Victoriu era marcatu da a custruzzione di u tempiu, è a ghjente di sta zona adopcenu u Cristianesimu.

Preghjonu à San Giorgiu a Victorious à vincite

Ci hè parechje parechje per leghje teste di preghjudizii chì vi tenete bisognu di cunsiderà per avè u vulete.

  1. Oghjone à San Giorgio a Victorious deve esse da u core è esse ditti cù bona fede in u risultu pusitivu.
  2. Se una persona prublema in casa, pudete prima acquistà l'imaghjini di una santa è e trè chjassi di a chjesa . Hè ricurdatu ancu per piglià l'acqua sante.
  3. Chjama a cannila davanti l'imaghjina, mette una biscuttula cù l'acqua sante chì hè vicinu à questu.
  4. In vista di a flame, imagine quantu a vulintà esse realità.
  5. Dopu à questu, una pezza hè leggettata à San Giorgio, è da seguita, hè necessariu di creta e si manca u bassa acqua.